Manchester United - Tottenham 0:3. Klęska Czerwonych Diabłów...

16 godziny temu
Man Utd – Tottenham

Manchester United skompromitował się w szlagierze 6. kolejki Premier League. Czerwone Diabły przegrały przed własną publicznością z Tottenhamem Hotspur (0:3). Gospodarze całą drugą połowę grali w osłabieniu po czerwonej kartce Bruno Fernandesa.

wayne10th: ma ktoś info czy wywalą go?

» 30 września 2024, 15:13

#572

MikiManUtd2004: ?? According to ESPN, Ruud van Nistelrooy has good chances to be promoted as new head coach of Manchester United in case they decide for a managerial change in the next weeks.

No immediate risk for Erik ten Hag.

» 30 września 2024, 15:09

#571

Mariusz199028: Uważam że z porto to będzie ciezkie spotkanie to trudny teren .tak samo potem z aston Villa i potem Stambuł. Dla nas kibiców może być znów ciężki czas bo ciężko uwierzyć że gra się teraz poprawi

» 30 września 2024, 15:04

#570

AUDIoooo: Nic się nie poprawi, co ma się poprawić w przeciągu tych nadchodzących 3 spotkań? Pojadą do Portugalii i jak strzela jedną bramkę to będzie wyczyn, może wymęczą jakiś nędzny remisik, chociaż po tej padace jaką nam ostatnio zaserwowali, to kolejna porażka wisi w powietrzu, nie widać tutaj żadnego światełka w tunelu, tylko ciemność.

» 30 września 2024, 15:15

#569

kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 14:47

Jedno z wielu w ostatnich 11 latach spotkań, w których wylała się ogólna frustracja i powszechnie panujący burdel. Nie ma co z tego robić afery.

Jak pisałem, krajowe puchary są prawdziwą szansą na dołożenie do gabloty. Liczenie na coś więcej jest bez sensu i nie ma co się denerwować.

Wszyscy trenerzy podczas pracy byli idiotami, kłamcami, przestarzałymi działami i tak dalej.

Piłkarzom ciagle brakuje na dłuższą metę motoryki, zaangażowania i tak dalej.

Już powyżej 15/16 roku życia wypadałoby rozumieć, ze zdechły jest cały klub.

» 30 września 2024, 14:46

#568

sztejner: Leicester mocno postawiło się Arsenalowi,więc z tego Carabao Cup raczej nici w tym sezonie,i nie wyjeżdżaj mi z "mecz meczowi nie równy" jak my wszystkie mecze równo przegrywamy

» 30 września 2024, 14:49

#567

kckMU: Nie wiem co będzie z lisami, bo skąd mam wiedzieć. Piszę ze to są realne szanse i takie rzeczywiście są, co ta kadra dwukrotnie udowodniła na Wembley.

LM w przyszłym sezonie to abstrakcja, a zawsze miło coś wygrać.

» 30 września 2024, 14:54

#566

Leh: kck - czemu abstrakcja? Jeśli tu przyjdzie nowy trener, to chyba będziemy oczekiwać wejścia do Top4? Ja będę :-)

» 30 września 2024, 15:02

#565

kckMU: Realnie na tą tabele patrz. 3 zespoły wydają się mieć pewność że będą w czubie. Na kolejne miejsce jesteśmy na razie komicznym kandydatem.

Nie wiem z kim na ławce, ale kolejną próbę o LM podejmiemy w następnym sezonie i tyle. Nic z tym się nie zrobi. Czas szybko leci :)

» 30 września 2024, 15:06

#564

» 30 września 2024, 14:39

#563

klusek0128: Wiem że każą im udzielac wywiadów i mają dla nich przygotowane odpowiedzi ale w tej chwili to staje się zawstydzające i żenujące ale tak serio serio.
Nikt już nie traktuje projektu ETH poważnie nawet kibice a oni zamiast zwyczajnie się zamknąc to z uporem maniaka brną w to.

» 30 września 2024, 14:38

#562

» 30 września 2024, 14:36

#561

sztejner: jeszcze dwie porażki i przerwa na kadrę,cierpliwości,już tak niewiele brakuje

» 30 września 2024, 14:38

#560

Rejek89: Do świąt nie doczeka I to jest dobre. Po co oni przedłużali ten kontrakt.. to jest tajemnicą poliszynela

» 30 września 2024, 14:33

#559

Luck: ❌ Jak podaje OptaAnalyst, po dzisiejszym blamażu z Tottenhamem Manchester United przegrał już więcej spotkań różnicą minimum 3 bramek (23 razy w 424 meczach) niż za całej kadencji sir Alexa Fergusona (22 razy w 1035 meczach).

Coś cudownego. Prowadź wodzu

» 30 września 2024, 14:01

#558

sztejner: w czwartek stanie przed szansą podkręcenia tych statystyk

» 30 września 2024, 14:02

#557

Stanior: Statystyki mówiące o meczach od odejścia SAFa? Wtedy na „konto” Erika wpadają też mecze poprzedników.

» 30 września 2024, 14:10

#556

sztejner: na konto Erika wpadło 10 z 23
Czyli pozostałe 13 musieli zgarnąć Van Gaal/Rangnick/Solskjaer/Mourinho - 4 trenerów zgarnęło prawie tyle samo kompromitacji co Erik w pojedynkę

» 30 września 2024, 14:29

#555

wider: jeszcze Moyes do tej statystyki

» 30 września 2024, 14:36

#554

Leh: Inzaghi. W sumie to o nim zapomniałem, a przypomniał mi dziś Daily Star. Źródło o wartości zerowej, ale trener ciekawy.

Podoba mi się to, co on stworzył w Interze. Świetnie grająca, strzelająca na zawołanie ekipa. 94 pkty robią wrażenie w każdej lidze.

Problem? Ustawienie. Fajne jest to jego 3-5-2, ale jakoś ciężko wyobrazić mi sobie United bez skrzydłowych. Wydaje mi się, że to mógłby być dużo ciekawszy wybór niż Southgate czy Tuchel.

» 30 września 2024, 13:58

#553

karolj: Inzaghi jest raczej z tych niemożliwych do wyciągnięcia, wątpię żeby chciał opuszczać Inter do takiej dziury jak Manchester i to w takim dołku. Zresztą to Włoch, to pewnie długo by tu nie posiedział :P

» 30 września 2024, 14:10

#552

Syndicate: Leh

To pojedź do Manchesteru i powiedz Ten Hagowi, że powinien zagrać bez Rashforda i Bruno z przodu...

Proszę Cię...

To co Nam (Tobie czy jakiemuś Antkowi siedzącemu przy FM czy innych Fifach) się wydaje, a jak naprawdę wygląda problem to dwie osobne kwestie. Dla kibica to po prostu gracz o pewnych parametrach. Tymczasem w realnym życiu masz mnóstwo zmiennych.

Ten Hag mimo wydania setek milionów nie stworzył drużyny. Żaden z tych zawodników NIE jest tak słaby jak większość użytkowników pisze. Brakuje kultury wygrywania, konsekwencji w zdobywaniu kompletu punktów.

Głównym czynnikiem jest to, że United - w przeciwieństwie do tego co mieliśmy 10 lat temu - NIKT się nie boi. Ta drużyna nie przeraża. To już nie jest ten mentalny, uzależniony od wygrywania potwór.

I personalia tego nie zmienią. Chyba wszystko lepsze niż bezsilność.

Mi w obecnym United brakuje gościa pokroju Davida Beckhama w prime. Kogoś kto potrafi dać impuls. Jak w pamiętnym starciu z Realem na Old Trafford (2003), jak w meczu eliminacyjnym MŚ z Grecją. Kogoś komu presją i waga spotkania nie przeszkadzają.

Ale przede wszystkim potrzeba odpowiedniego trenera. Emerytura Fergusona pokazała, że nawet notoryczni wygrywacze potrafią stać się w mgnieniu oka notorycznymi przegrywaczami.

Cierpliwości?

Szczęścia?

A może po prostu jasnego planu i konsekwencji?

» 30 września 2024, 13:57

#551

Leh: Syndicate - Erik nie tylko nie stworzył drużyny, on ją konsekwentnie rozwala.

Rozwalił ją ściągając Onanę i rozbijając grupę liderów. Ten transfer wciąż się nie obronił, a zawalił nam sezon.

Rozwalił ściągając Hojlunda, który nijak nie pasuje do naszych skrzydłowych.

Rozwalił ściągając gości typu Mount czy Antony, którzy kosztowali kupę siana, a grają... kupę.

I oczywiście że tu jest więcej zmiennych. Ale jak coś nie działa, to nie idziesz w zaparte, tylko próbujesz. Zresztą, pewnie masz rację, nie chodzi o personalia, tylko pomysł na drużynę.

Tego pomysłu nie miał nikt od odejścia Fergusona. Mourinho zbyt defensywny. Ole bez pomysłu na niski blok przeciwnika. Van Gaal nudny do porzygu. Erik bojaźliwy.

Tu potrzebny jest ktoś, kto powie: będziemy grali ofensywną piłkę. Zepchniemy rywala do defensywy i będziemy go tłuc. A potem zacznie ten pomysł realizować.

Nie ma chyba trudniejszego klubu do prowadzenia na świecie, jest raptem kilka takich, jak United. I potrzeba trenera wybitnego żeby to poukładać - bo trenerowi zwyczajnie dobremu to się rozjeżdża.

Czekamy...

» 30 września 2024, 14:04

#550

Syndicate: Leh

Bo ja wiem czy wybitnego. Przede wszystkim trzeba trafić i tyle. Nic prostszego, prawda?

To powinien być ktoś kto zdiagnozuje problem i "wyleczy" tą dysfunkcję.

W mojej opinii zespół NIE jest do odbudowy tylko do zbudowania.

Oczywiście można nadal bujać się w obecnym marazmie od jakiegoś trofeum (Carabao) do drugiego trofeum (Puchar Anglii) jednocześnie nie będąc żadna konkurencją w lidze. Koniec końców trofeum to trofeum, a Holender w dwa sezon by wygrał więcej niż Moyes, Van Gaal, Solskjaer i Rangnick razem wzięci...

» 30 września 2024, 14:37

#549

Leh: Trzeba trafić wybitnego :-) I w dodatku pasującego. Jose był wybitny, ale nie pasował. Taka chemia rodzi się rzadko, ale się zdarza - Klopp w Liverpoolu, Sir Alex u nas, Mourinho w Chelsea. Trenerzy jakby stworzeni po to, by prowadzić tę konkretną ekipę.

Czekamy... ;-)

» 30 września 2024, 14:51

#548

SickRabbit: Nie oglądałem meczu, więc czy może ktoś mi napisać jak wczoraj poruszał się Zirkzee po boisku?
No jeden z przehajpowanych i przepłaconych Anglików lat 27 wczoraj strzelił na OT i ma już 3G 1A w 6 meczach.
Taka sytuacja

» 30 września 2024, 13:42

#547

AUDIoooo: Poruszał się jak jak Frank Dux w krwawym sporcie.

» 30 września 2024, 14:00

#546

JohnLocke: Nie rozumiem nad czym tutaj jeszcze się zastanawiac. Gościu jest trzeci sezon a nie widać jakiegokolwiek postępu. Z meczu na mecz wyglądamy gorzej, notujemy porażki które byłyby do zaakceptowania w pierwszym sezonie gdzie trzeba układać puzzle a my w miejscu w którym powinniśmy mieć już gotowy projekt, mamy rozwalony zespół i rozwalone 700mln funtów

» 30 września 2024, 13:35

#545

sztejner: 0:7 z Liverpoolem
0:3 z Liverpoolem
3:6 z Manchesterem City
0:3 z Manchesterem City
0:3 z Tottenhamem
0:4 z Brentford
0:3 z Bournemouth
0:4 z Crystal Palace
0:3 z Newcastle (Carabao Cup)
0:3 z Sevillą (Liga Europy)

ale Erik z kapelą są bramkostrzelni

» 30 września 2024, 13:32

#544

Kilerek7: A pojadą na repy i będą grać dobrze, tylko w klubie nie potrafią tego robić, ktoś powinien spojrzeć na żywo w ich treningi, czy aby ETH ich nie zajeżdża? Już były donosy, że treningi są zbyt wyczerpujące, potem kontuzje i niechęć w meczach.

» 30 września 2024, 13:28

#543

boro: Musiałem ich na jakiś czas odlajkować na insta. Musze dojść do siebie

» 30 września 2024, 13:25

#542

» 30 września 2024, 14:27

#541

pbskarpy: Widać, że piłkarzom się nie chce. Oprócz Bruno nie widzę tam nikogo kto mógłby w szatni jeb...ć w stół i powiedzieć "Słuchajcie jest słabo, ale walczymy o każdy centymetr boiska. Wypluwamy pluca!" A nawet jeśli ktoś tak powiedział, to nie ma żadnego posłuchu. Eriksen? Za miękki. Onana? Clown. Magłaja? Jemu ciężko zaufać. Casemiro? Nie zna angielskiego. Raszford? On ma swój świat. Dalot? Caluje herb, ale za wiele bledow popełnia wiec pewnie siedzialby cicho. Nie ma McTomminaya. On mógłby trochę wstrząsnąć szatnią, ale czy wystarczająco?

Gdy opadly już emocje po wczorajszym meczu myślę, że wina leży gdzieś po środku. Eth moim zdaniem potrafi zarządzać "wnetrznosciami" ale jego pomysły na taktykę/styl chyba się wyczerpały. Pytanie czy w ogóle były? U piłkarzy nie ma zaangażowania. Chociaż rozumiem, że w tym meczowym szambie ciezko się poruszać.

» 30 września 2024, 13:03

#540

sztejner: Bruno i uderzenie w stół ??
To jest genialny piłkarz,światowej klasy zawodnik,ale kapitan z niego żaden,wystarczy że zobaczy Rashforda/Dalota/Casemiro/Eriksena ze spuszczoną głową,to sam ją opuszcza.

» 30 września 2024, 13:06

#539

pbskarpy: Nooooo może i tak. Ale tak sobie dedukuję, że skoro kapitan, skoro potrafi machac rękami itp to może on jest tym kimś. ;)

» 30 września 2024, 13:09

#538

Puchaty: Trenera łatwiej jest wymienić niż drużynę.

» 30 września 2024, 13:00

#537

MikiManUtd2004: ?? Erik ten Hag arrived at the Man United’s training ground VERY early on Monday morning when it was dark outside…

…as “he aimed to put the weekend's 3-0 thrashing by Tottenham-behind him”, reports Mail.

» 30 września 2024, 12:52

#536

sztejner: kolejny trashing w czwartek o 21

» 30 września 2024, 13:04

#535

AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 13:09

It was dark outside, pewnie świecił oczami jak na konfie.

» 30 września 2024, 13:08

#534

SmokuUtd: Panie Eriku. Mi nie przeszkadza Pana wyraz twarzy w trakcie meczu, tak jakby Pan pierwszy raz widział co grają piłkarze. Nie przeszkadzają również farmazony na konferencjach przed i po meczowych, bo nie musze tego słuchać (na szczęście). Nawet dobór wyjściowej 11 albo dziwne niezrozumiałe zmiany mi nie przeszkadzają. Ale na litość boską, czy mógłbym ku... po 2 latach zobaczyć jakiś pomysł na tą drużynę? Zalążek czegokolwiek? Czy to za wcześnie i trzeba czekać do 2027? Dajże znać, to zaczekam, no problem

» 30 września 2024, 12:47

#533

Widmo: A na moje to zwolni łysego dopiero 3 listopada po meczu z Chealsy. Tak by nowy trener miał łatwy terminarz na początku i mógł zrobić show.
Przyjdzie teraz dostanie baty od Porto czy AV i kochani kibice na DP będą kolejnego wywozić na taczkach.

» 30 września 2024, 12:24

#532

Jong: To jest najrozsądniejsze pomimo negatywnych emocji które teraz panują. Szkoda wrzucać nowego trenera pod pociąg. Ewentualnie mogli by pogonić łysego i na baty wystawić Ruuda, gorzej i tak nie będzie.

» 30 września 2024, 12:41

#531

» 30 września 2024, 12:49

#530

Widmo: Tego RVN który pracuje nad wykończeniem naszych i jakoś efektów brak xD czy tego co w lidze Holenderskiej osiągał mniej jak ETH :/

» 30 września 2024, 12:59

#529

Jong: Przecież nikt tu nie myśli że RVN coś zmieni, chodzi tylko o to żeby oczyścić gęsta atmosferę i nie wrzucać nowego trenera na mine w postaci ciężkiego terminarza

» 30 września 2024, 14:03

#528

AgentBartezz: Ciężko mi to samemu przynać, bo nie należę do ludzi, którzy są niecierpliwi i po jednym czy dwóch wpadkach od razu kogoś skreślają. Łatwo jest też mówić co chwile OUT do trenera czy piłkarzy gdy się leży na kanapie, jakby wszystko miało się dziać jak w Harrym Potterze.
Moje słowa ostatnio "piłkarze i trener mają odpowiadać na boisku, a nie na idiotyczne pytania na konferencjach" - wczorajszy mecz to był koszmar i już nie wiem czy to kwestia przygotowania taktycznego czy po prostu totalnego braku mentalu wśród tych zawodników. Zawiodło wszystko. Nie ma dla mnie znaczenia jakie bzdury Ten Hag wygadywał na konferencjach, nie ma znaczenia ile razy jeden czy drugi piłkarz wyszedł i powiedział, że wrócimy silniejsi - wiem w sumie tyle co z Waszych komentarzy bo tego nie słucham, bo zarówno pytania jak i odpowiedzi są dla mnie nic nie znaczące. Boisko ma weryfikować. I wczoraj zweryfikowało dla mnie już chyba wystarczająco. Byłem wielkim zwolennikiem Ten Haga. Nie ze względu na to, że wygrał kilka razy ligę holenderską, ale za to co jego Ajax potrafił robić w LM. Z jaką lekkością piłkarze poruszali się po boisku, jak potrafili się cieszyć grą i cieszyć publiczność. Ale ta presja, ten kocioł jaki jest w naszym lubie go przerósł - zarówno jego jak i piłkarzy. Trafił do nas zbyt wcześnie, to wszystko co działo się przez jego dwa pierwsze sezony pracy tutaj rzutuje i na ten obecny, tego się nie da odciąć grubą krechą.

Dzisiaj ja nie twierdzę, że EtH jest beznadziejny, jak większość tutaj. Chwali się wszem i wobec Big Ange ale czy on by cokolwiek zrobił więcej gdyby został zatrudniony w tym momencie co EtH? Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, że jakikolwiek inny menedżer, przejmujący drużynę dwa lata temu zrobiłby z nią coś więcej. Nie dlatego, że EtH jest taki wspaniały. Po prostu tutaj się nie dało zrobić nic więcej. Nie tłumaczę też Ten Haga - mimo, że wiele bramek i punktów straciliśmy przez fatalne indywidualne błędy, za które menedżer nie może brać odpowiedzialności, to niestety pogubił się i to widać i po jego twarzy i przede wszystkim po drużynie na boisku. To jest chyba najgorszy moment na zmiany ale tutaj już niestety nie ma na co czekać - wczoraj zagraliśmy, nie licząc braku Shawa, praktycznie najlepszym możliwym ustawieniem. Nic nie tłumaczy przechodzenia zawodników obok meczu, oni też mają swoje za uszami, ale my potrzebujemy nowej twarzy na stanowisku menedżera. Pewnie od jutra spisywalibyśmy się lepiej choćby gdyby wrócił OGS, czy zespół przejął RVN. Bo to po prostu ktoś z czystą głową, bez takiej presji, bez dwóch cięzkich lat na plecach. I tak nie ma co liczyć na jakiegoś "specjalistę" na dzień dzisiejszy. Aaaa.. szkoda gadać, jesteśmy w czarnej D... :(

» 30 września 2024, 12:20

#527

ReddeviL1987: Mi brakuje konsekwencji w decyzjach u ETH. Miał być taki pewny i stanowczy w działaniach, a tymczasem jest cienki jak s i k i pająka i moim zdaniem pogubił się już całkiem. Wydaje się że ta twardość i stanowczość poszła na walkę m.in. z Ronaldo i Sancho. Chłop zrobił się miękki.
Wszyscy trąbili na temat Rasha i obowiązku posadzenia go na ławce. Tymczasem Erik nie wiedzieć dlaczego, wystawiał go za każdym razem. Erik! Nie o taką konsekwencję nam chodzi.
Teraz, gdy w ostatnich meczach Eriksen pukał do bram pierwszej jedenastki bardzo dobrą dyspozycją, a nasz kapitan kopał się po czole, to aż prosiło się o zmianę na 10. Tymczasem Erik znów zawiesił się w myśleniu. Wpuszcza Bruno , a Eriksena sadza na ławce. WTF?
Takich przykładów jest mnóstwo.
Gadał, jak nie napisać bardziej kolokwialnie pier.. że Ugarte ile potrzebuje czasu żeby przebić się do 11? A później co robi? Wpuszcza go, jak w pewniaka na mecz z Totkami. Szook
McTominay- wszyscy wiemy że chłop starał się jak mało kto, ratował nam cztery litery nie raz, a jak nam to i Eryczkowi. Nie był to wirtuoz i pewnie nigdy z Niego nie będzie. Ale zastanówmy się czy teraz taki Szkot nie dołożył by kilku bramek, gdy nasza ofensywa w ogóle nie istnieje. Co robi Eryczek, a wypuszcza bez skrupułów McTomka z United. Nie czaję.
Onana z początku. Puszczał babole jak leci. Każdy łapał się za głowę dlaczego ten łysy dzban nie wpuszcza Bayindira, gdy nadarza się ku temu najlepsza okazja. Po co Turek był w ogóle ściągany na OT?
Eryczku, nie o taką konsekwencję nam chodzi.
Ten typ czyt. ETh już nic nie zdziała w tym klubie, a co najwyżej będzie nas strącał coraz niżej w otchłań wstydu i zażenowania. Byłem daleki od obrażania tutaj kogokolwiek i wylewania pomyji na trenera czy zawodników, bo wystarczało mi poczytać komentarze innych użytkowników DP. Niestety, wczoraj podczas oglądania tego, nawet nie wiem jak to nazwać byłem tak wk ul wiony że aż wyszedłem z siebie. Należę do opanowanych ludzi, ale wczoraj pokłóciłem się z żoną, gdy ona próbowała mnie uspokoić i prosiła żebym tak nie unosił się bo dzieci słuchają.
Tak mnie doprowadziła ta piłka finezyjna naszego trenera i jego drużyna.
Żonę dzisiaj przeprosiłem że zepsułem Jej Niedzielę. Mi pozostał niesmak i wstyd że dopuściłem się do takich frustracji. Nigdy piłka nożna nie wzbudzała u mnie takich zwierzęcych zachowań i takich negatywnych uczuć. Naprawdę muszę zrobić sobie przerwę od oglądania tego czegoś. Pozdrawiam wszystkich fanów i do zobaczenia gdzieś kiedyś w lepszych dla nas czasach. Ja robię sobie przerwę.

» 30 września 2024, 12:20

#526

Pochmurny: Akurat wypominanie mu transferu Scotta jest nie na miejscu bo wspominał, że chciałby aby został. Trzeba było się go pozbyć aby ściągnąć Ugarte, tyle.

» 30 września 2024, 12:24

#525

ReddeviL1987: Ja jemu nie wierzę już w żadne słowa. Dla mnie on mówi jedno, później robi drugie, po czym znów robi i mówi jeszcze inaczej.

» 30 września 2024, 12:31

#524

Pochmurny: Hehe, touché. Nie mam nic więcej na jego obronę:P

» 30 września 2024, 12:35

#523

mycka86: Wszyscy są wściekli i chcą zmian... ale przyczepiłeś się akurat o sprawy, w których decyzje ETH się bronią,

Rasha nie raz sadzał na ławce. Ale w zeszłym sezonie nawet jakby chciał, to nie za bardzo miał jak go posadzić. Przez wiele miesięcy, nie licząc juniorów, mieliśmy zdrowych 13-14 piłkarzy. Gdyby posadził Rasha, to byłby lament czemu gra Antony.

Konsekwentnie stawiał na Onanę i ten się zaaklimatyzował i od ponad pół roku jest pewnym punktem w bramce. Na pewno nie jest problemem.

McT - wolne żarty. Strzelił kilka ważnych bramek, ale jako ŚP był fatalny pod każdy względem. On nie miałby pierwszego składu w drużynach jak CP czy West Ham. Nie mówiąc o czołowych drużynach ligi. Dostaliśmy za niego świetną ofertę, którą grzech było odrzucić.

Co do Bruno, to łatwo powiedzieć coś takiego po słabym meczu, ale gość ciągle potrafi 1 czy 2 zagraniami wygrać mecz. Takich piłkarzy nie sadza się na ławce. Żaden manager by go nie posadził.

» 30 września 2024, 12:47

#522

Leh: Mycka - właśnie, że takich piłkarzy jak Bruno się sadza. To jest myślenie Erika - nie posadzę Bruno ani Rashforda bo zawsze mogą coś strzelić i uratować punkty. Z czego to myślenie wynika? Z braku planu.
My potrzebujemy zgranej ekipy, bez lamentu, mahania łapami, kręcenia głową. Kocham Bruno, ale przestał dowozić. Należy się ławka. A drużynie należy się szansa na zostanie drużyną - bez Bruno, bez Rashforda. Tylko, że Erik tego nigdy nie zrobi.

» 30 września 2024, 12:58

#521

sztejner: Myślicie że będziemy mieć 15 punktów w Premier League do grudnia ??

» 30 września 2024, 12:19

#520

SmokuUtd: Tak. Ale punktów straty do Top 6.

» 30 września 2024, 12:37

#519

JackDav: Wygląda na to, że potrzebujemy jeszcze kilku kompromitacji, żeby łysy poleciał. No trudno, poświęciliśmy 3 sezony to i 3 kolejnych punktów nie szkoda...

» 30 września 2024, 12:17

#518

Paps: Wyobrazacie sobie teraz odpalic mecz na jakims sopcascie czu uusee na chinskim/ wegierskim/ ruskim streamie zeby obejrzec United? Tak sie kiedys ogladalo i mialo sie nerwy jak United pokonalo jakies M'boro 1-0 czy Blackpool 3-2, bo co to za wynik? Tak mało? Teraz majac wszystko w full jakosci czlowiek woli pogadac sobie z kumplem albo zasnie.

» 30 września 2024, 11:55

#517

Pochmurny: Oui oui, czasy kiedy jeszcze na stojąco pod szafę wchodziłem. Największy problem i irytacja była ze strony słabego streama, a nie gry drużyny.

» 30 września 2024, 12:05

#516

Paps: Dokladnie. Patrzysz czemu sie zwiesilo,a tu bufor 0 % :D

» 30 września 2024, 12:12

#515

Pochmurny: Ile bym dał aby wrócić do momentu gdy czasami duża część spotkania to szukałem na stronach innych linków do transmisji bo te sprawdzone coś wypinaly się. Wtedy to byłem wściekły, że nie mogłem oglądać i każda minuta to był jeszcze większa furia. Teraz to jakoś nie śpieszy mi się i nie płaczę jeśli coś mi ucieknie. Baaaa, nawet lepiej się z tym czuję.

» 30 września 2024, 12:19

#514

Paps: Coś wyparowało. Ja potrafiłem wziąć wolne w pracy, bo United grał jakiś mecz ważny w lidze mistrzów. Dzisiaj mogę w pracy obejrzeć, a i to po prostu wolę sobie czasem odpalić coś na YouTube i sprawdzić wynik.

» 30 września 2024, 12:27

#513

pawelisto2: Ja szczerze mówiąc wczoraj odpaliłem mecz United na laptopie i wyciszyłem, żeby nie zagłuszać żużla w TV.
Zawsze było na odwrót a problem w tym, że zaraz sezon żużlowy się kończy, heh.
Oczywiście pół żartem, pół serio, nikt mi przecież nie każe oglądać United, ale naprawdę ciężko się patrzy na coś takiego. Chyba pierwszy raz jestem tak sfrustrowany i zniechęcony.

» 30 września 2024, 12:36

#512

Pochmurny: To jak ze związkiem. Z czasem będzie coraz lepiej. Jeśli się nie rozeszło w karygodny sposób to dalej można na siebie patrzeć, a nawet mieć odpowiednie relacje. Może nie ma już tego czegoś, ale cóż zrobisz:P

» 30 września 2024, 12:38

#511

Pochmurny: Mówisz żużel? Hmmm, zawszę zastanawiałem się nad tym picipolo na żużlu. Gdybym interesował się motoryzacją to bym włączył, ale kilka razy miałem podejście i za długie są przerwy między frajdą rywalizacji. Za szybko to leci.

» 30 września 2024, 12:43

#510

Ragnar90: Ja pamiętam jak dziś mecz United Roma w LM kiedy to wygraliśmy 7:1 , oglądałem na komputerze stacjonarnym na jakimś tragicznym streamie gdzie jakość obrazu była nie do opisania- porażka ale oglądało się do ostatniej minuty, to samo podczas przegranej 3:0 z Milanem w następnej rundzie. Wtedy ta drużyna miała charakter, kochało się ją !! Teraz ta drużyna nie ma niczego

» 30 września 2024, 13:47

#509

Ragnar90: Wczoraj miałem możliwość oglądania w jakości hd, po 3 minucie wyłączyłem i nie żałuję

» 30 września 2024, 13:48

#508

smutny87: Napadziora brakuje. Wczoraj widziałem Ruuuuda w okularach i otyłego Roooo. Myślę, że te okazję co marnuje cyrkiel to wykorzystaliby w obecnej formie.

» 30 września 2024, 11:35

#507

Leh: Brakuje, ale bardziej niż jednego napadziora brakuje stabilnej formacji z przodu. Erik powinien spróbować zagrać bez Bruno i Rashforda. Garnacho-Amad-Zirzkee-Hojlund - czemu nie spróbujemy tego zestawu? Nie w jednym meczu, a w 5 meczach z rzędu? To jest młoda ekipa, powinni znaleźć nić porozumienia. Tam nie ma żadnej chemii z przodu, są skwaszone gęby i podniesione łapy. Tu brakuje systemu bardziej niż zawodnika. Nie kupimy napastnika w tej chwili, a pomysłu na zdobywanie bramek potrzebujemy na już.

» 30 września 2024, 11:45

#506

Widmo: Już zostawcie tak tego Zirkze xD gosc ma odawac piłkę do skrzydłowych którzy mają zdobywać bramki. Problem w tym że tego nie potrafią. Przy innym trenerze czy formacji mlody moze odpalić, podczas gdy coraz bardziej wątpię w Garnacho a tym bardziej Rasha czy Amanda

» 30 września 2024, 12:19

#505

sztejner: Widmo

Tylko jak Ci skrzydłowi dogrywają mu piłkę na drugi metr od bramki rywala a gość nie trafia to czyja to wina ? skrzydłowych czy Zirkzee ??

» 30 września 2024, 12:21

#504

SmokuUtd: Dokładnie, to coś czego kompletnie nie rozumiem. Granie cały czas tak samo mimo że to nie funkcjonuje, na zasadzie cierpliwości, kiedyś zaskoczy. Może w tym 2028 kiedy mamy powalczyć o mistrza? :)

» 30 września 2024, 12:24

#503

Widmo: Piszę bardziej że jest sporo innych osób do których można się przyczepić najpierw.
Niby masz rację bo to on marnuje tę "setki "(choc z Totkami tak bym nie nazwał tej akcji) ale z drugiej strony skoro założenie jest inne i każdy wie jak ma grać ten zawodnik(No może każdy po nasz skład nie koniecznie) to czemu właśnie on jest na tym 2 metrze ? A nie skrzydłowy? Bo pozostałej 3 nawet wbiec się tam nie chce. Czy nie potrafią się znaleźć w takiej sytuacji.
Tak samo bawi mnie pomysł by Ericka zastąpił RVN skoro jak na razie nie widać żadnych efektów jego pracy.

» 30 września 2024, 12:36

#502

colazeroo: Lepiej mieć trenera na lata czy wygrać raz ligę?

» 30 września 2024, 11:26

#501

Leh: To raczej nie jest alternatywa. Żeby wygrać ligę musimy mieć trenera na lata. Tylko nie tego.

» 30 września 2024, 11:32

#500

smutny87: Zależy co to znaczy "na lata" bo można co roku walczyć o utrzymanie albo o majstra.

» 30 września 2024, 11:32

#499

robertbham: Podobnie bylo z Lechem w zeszlym sezonie jak patalach rumak byl trenerem. Zero pomyslu na gre, wszystko wyglądało jakby juniorzy grali. Wystarczyl inny szkoleniowiec z pomyslem i wizją i druzyna jest totalnie inna mimo ze jakis wielkich zmian nie było. U nas przychodzą zawodnicy za grube miliony a postepu żadnego. Dopóki łysy jest trenerem to nic z tego nie bedzie, jedyne co to znowu kolejna szansa, która znowu przedłuży tą agonię. Czasu miał aż za dużo żeby pokazać że drużyna wie co grać. Tu nie widac nic poza żenującym stylem.

» 30 września 2024, 11:26

#498

szmexy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 11:14

Przejmuje byle jaki trener i wydaje mi się że z buta robi TOP 5. Mamy dobrych piłkarzy, tylko:
- zero pomysłu na grę Ten Haga. Wczorajszy mecz kolejny raz pokazuje błędne przyjęcie taktyki. Spurs wychodzi wysoko, nie mogliśmy ustawić się niżej i czekać na kontry? To oczywiście wychodzimy jakbyśmy byli Manchesterem sprzed 15 lat, wszyscy się nas boją po czym tracimy piłkę i nie ma kto przerwać rajdu Van De Bena. Wystarczyło grać na kontry - to co wychodziło w pierwszym sezonie Erika. To był mecz o 6 PKT, włączenie się do walki o TOP 4. Czekają nas mecze z Aston, Chelsea, Newcastle, City, Arsenal, tak właściwie to nawet zespoły typu Leicester nas pykna bo mają większe chęci do gry.

Jak zarząd chce ratować sezon to powinien już wczoraj zwolnić Erika, max dzisiaj do 12. Co zmieni zwolnienie po meczu z Aston? A no to że nowy trener mógłby nawet przyjrzeć się osobiście piłkarzom, a przez przerwę reprezentacyjną ukleic nowy pomysł na grę. Byłem zwolennikiem ETH, jednak już nawet ja przejrzałem na oczy, teraz kolej na zarząd aby to zrobić

» 30 września 2024, 11:14

#497

Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 11:28

Nie, nie mamy dobrych piłkarzy, mamy średniaków i sprowadzanych przez Ten Haga u których doszukujemy się na siłę że są na odpowiednim poziomie oraz kilku piłkarzy którzy najlepsze lata maja juz za sobą. Do tego kilku zawodników którzy byli tu przed jego przyjściem u których od lat pojawiają się pytania czy powinni tu być z uwagi na urazy i wahania formy oraz Bruno który jest juz chyba zrezygnowany od patrzenia na to jak wygląda gra kolegów i jego kariera w tym klubie.

» 30 września 2024, 11:24

#496

Leh: Piwal - ja bym nie popadał w taki pesymizm. Wybitni trenerzy mają to do siebie, że z przeciętnych grajków robią świetnych, a ze świetnych - wybitnych.

Ten skład który wyszedł wczoraj powinien pyknąć Tottenham, w tygodniu Porto, a w przyszły weekend Villę. Taki musi być wymóg wobec trenera.

» 30 września 2024, 11:37

#495

Piwal: na pewno zrobią z Shawa okaz zdrowia, Malacia stanie się niezniszczalny, Rashford zacznie pracować bo uzna że pieniądze to nie wszystko, Antony zacznie się kręcić tak szybko że siłą odśrodkową będzie strzelał bramki, Casemiro Eriksen i Evans przeżyją drugą młodość a Zrikzee i Hojlund odnajdą w sobie wewnętrznych killerow i będą strzelali na zawołanie.

W moim odczuciu jedynymi zawodnikami którzy dobrze rokują w tej kadrze i możnaby z nich wycisnąc więcej są Garnacho, Mainoo, De Ligt, Martinez, Dalot.

» 30 września 2024, 12:02

#494

Leh: Piwal - u napastnika połowę robi mental. A mental u nas leży. Nikt nie wierzy w siebie, nikt nie wierzy w kolegów.
Ci o których pisałeś są do odstrzału, ale tu jest ekipa z którą można budowac - Mazraoui, Dalot, DeLigt, Martinez, Yoro, Maguire, Mainoo, Ugarte, Eriksen, Colyer, Amad, Garnacho, Bruno, Zirkzee, Hojlund. Naliczyłem 15 + bramkarz. Jakość tej kadry jest w pełni wystarczająca na Top4.

» 30 września 2024, 12:21

#493

Piwal: Mazraoiu i Dalot to ta sama pozycja wiec któryś z nich sie marnuje siedzac na lawie lub grajac gdzies indziej. Maguire, Eriksen i Bruno mają już swoje lata wiec zanim reszta się ogarnie oni będą już do wymiany. Zapomniałem o Yoro.

Reszta to moim zdaniem nawet w perspektywie czasu nie ten poziom którego oczekujemy.

» 30 września 2024, 12:54

#492

Leh: Piwal - ja mówię na teraz. Uważam, że na teraz Maguire, Bruno i Eriksen są wystarczająco dobrzy, aby walczyć o Top4, podobnie jak cała wymieniona przeze mnie ekipa.
Dalot i Mazraoui grają na tej samej pozycji, zgoda. Dlatego mamy 6 obrońców (Mazraoui, Dalot, Harry, Yoro, DeLigt, Lisandro) i z tej 6 da się ulepić sensowną defensywę.
Tak, jak da się ulepić sensowną pomoc z Mainoo/Bruno/Ugarte/Eriksena. I atak z Zirkzee, Amada, Garnacho i Rasmusa.
Wąska to jest kadra, ale wystarczająca na granie porządnej piłki. Nie mamy iść po majstra, mamy grać porządną piłkę i na to mamy zawodników wystarczających.

» 30 września 2024, 13:01

#491

REDARMY10: Panowie z zarządu czas wkoncu przyznać się do błędu i podjąć jedyną słuszną decyzję o zwolnieniu łysego. Sam chciałem żeby dostał 3 sezon bo raz, że w tamtym kontuzję dwa byłem ciekawy jak poradzi sobie w klubie w którym są ogarnięte struktury tak jak miał w Amsterdamie. Gdyby jeszcze od początku sezonu widać było że coś się zmieniło i że faktycznie styl jest lepszy a zespół lepiej funkcjonuję ale nić takiego się nie dzieję jest ciągły regres. Obecnie żeby nas pokonać nie trzeba mieć gwiazd w zespole wystarczy mieć chęci i jaki kolwiek pomysł na grę. Jest jeszcze czas żeby wyciągnąć coś z tego sezonu ale trzeba zmian, dość błaźnienia klubu.

» 30 września 2024, 11:07

#490

lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 11:04

Problemem Sancho, DDG, CR, McTominay , Glazery, kontuje, Var, ciężki okres przygotowawczy, teraz skuteczność, młodzi są niegotowi, ograniczenia transferowe itd.
W tym wszystkim, ani razu obrońcy E10H jak i sam Erik, nie napisali, powiedzieli, że zawodnicy ściągnięci są gorsi niż Fred, Martial, Sancho, Maguire itd, że taktycznie nie ma nic, mityczne granie nogami Onany nie istnieje, fazy przejściowe to też jakieś fantasmagorie, fizycznie jest kupa, zero schematów i automatyzmów, jedynie podanie do Onany i długa laga na kanapkowego, można do tego zaliczyć, zero chęci, styl- brak, jakim trzeba być naiwnym by wierzyć w to, że będzie lepiej?
Brak winy trenera, tylko zawodników.

» 30 września 2024, 11:03

#489

Paps: United pod wodza ten Haga zasluguje na jakis osobny rozdzial, ksiazke czy nawet ekranizacje.
Nie bylo jakos super fajnie zanim przyszedl, ale to co zrobiono z tego klubu pod jego trenerka i przy udziale gigantycznych pieniedzy jest nieprawdopodobne. Bezsensowne transfery, dramy z pilkarzami, bzdury i butna postawa Erika zasluguje na jakies upamietnienie jako zaprzeczenie dzialan w swiecie duzej piłki.
Czasami mam wrazenie, ze ktos na tym trzyma łape żeby nasz klub odcierpial wszystko to co wygral i wszystko to za co kibice pokochali czerwony Manchester. Wierzyc sie nie chce w to co sie widzi majac w pamieci panowanie Sir Alexa.

» 30 września 2024, 11:02

#488

Bylak: 0 argumentów żeby pozostawić eth.

» 30 września 2024, 10:52

#487

kamtor: Ciekawe czy Xavi by podołał wyzwaniu

» 30 września 2024, 10:49

#486

Luck: Boże ratuj. Już masz amatora wuefista. Każdy fan Barcy ci powie ze Xavi to poziom tenhag

» 30 września 2024, 11:14

#485

Rebxie: BREAKING: Erik ten Hag is expected to remain in charge for #mufc’s games against Porto and Aston Villa this week amid growing pressure on the beleaguered manager. [@TelegraphDucker]

» 30 września 2024, 10:42

#484

Pochmurny: Po rajdzie Van de Vena uświadomiłem sobię kolejny raz jak u Na

Czytaj dalej
Najpopularniejsze wiadomości tygodnia