Manchester United - Nottingham Forest 2:3. Onana zabawił się w ...

20 dni temu
Manchester United

Manchester United niespodziewanie przegrał z Nottingham Forest (2:3) w 15. kolejce Premier League. Zawstydzające błędy w bramce Czerwonych Diabłów popełnił Andre Onana. Ruben Amorim ma o czym myśleć, bo za tydzień drużynę czeka derbowe starcie z Manchesterem City.

flt32705: Najgorzej jak ten Berrarda to kon trojański wkońcu przyszedł z City

» 8 grudnia 2024, 13:17

#445

sinedd91: Płacz jest tutaj jakbyśmy zostali zmiażdżeni przez Nottingham :)
A prawda jest taka, że my ten mecz kontrolowaliśmy byliśmy drużyną lepszą i aktywniejszą tylko, że zadecydowały trzy indywidualne błędy. No i to jest kolejny zespól, który zaladował nam gola po stałym fragmencie. Spróbowałbym na miejscu sztabu wyciągnąć z tego pewne wnioski :)

Natomiast co do pewnego rodzaju komentarzy (to nie będą dokładne cytaty)
"Amorim poleci do końca sezonu": kurcze nie wydaje mi się by ktokolwiek oczekiwał wyników w tym sezonie. Raczej wdrożenia pewnej idei gry (której w tym klubie nie widać od odejścia Jose Mourinho o zgrozo) pod która można budować zespół w kolejnych okienkach.

"Onana to ręcznik najgorszy bramkarz": Doprawdy? Gość ratuje nam bilans bramkowy jak nikt inny w tym sezonie i brorni naprawdę dobrze. Ma jeden bardzo zły mecz i dlatego jest ręcznikiem? De Gea popełniał błędy van der Sar popelniał błedy i Schmeichel też popełniał błedy. A każdy z nich był lepszym brakarzem w swoim prime. Prawda jest taka, że można skrytykować zły występ, ale akurat zawodników, którzy poza jednym słabym meczem w sezonie grają naprawdę dobrze trzeba wspierać i na skrytykowaniu powinno się skończyć

Bo też wiecie czym się różni krytyka od hejtu no nie ??

» 8 grudnia 2024, 13:11

#444

GreenGOD: czyli zatrudnilismy fachowcow Ashworth i Berrada ktorzy wykonywali genialna robote w swoich poprzednich klubach na tych stanowiskach a i tak ostatecznie o wszystkim decyduje Ractliff biznesmen. Nie ma ratunku dla tego klubu.

» 8 grudnia 2024, 13:10

#443

boro: Najbardziej szkoda mi Amorima. Młody świetnie zapowiadający się menago.. wdepnął w takie wielkie kupsko. A dziś jeszcze zwalniają mu dyrektora sportowego który miał być TOP

» 8 grudnia 2024, 13:10

#442

Kometa92: Czwarty mecz Amorima a tu już wyroki zapadły jak on sobie tu nie da rady? Póki co 2 zwycięstwa i 2 porażki.
Nie ma co się łudzić jesli chodzi o ten sezon - będzie raz lepiej, raz gorzej, bez szans na TOP4 bo konkurencja jest zwyczajnie za mocni, a nas nie stać na serię zwycięstw. Zluzować oczekiwania i od nowego sezonu, z nowymi pilkarzami to może zatrybi.
Myślicie że Amorim wzorem nieudacznika Ten Haga, który zrobił z MU drugi Ajax, zrobi tu drugi Sporting? Jest tam ktoś w sportingu ciekawy do kupienia? Oprócz napastnika, bo to wiadomo. Liczę na przemyślane transfery w lecie a do lata jakoś Amorim sie doczłapie.

» 8 grudnia 2024, 13:09

#441

ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2024 12:59

Patrząc na tym co się w tym klubie odwala to ciężko żeby oczekiwać jakiś dobrych rezultatów sportowych. Wszechobecna zgnilizna zabija ten klub. Dzisiaj tylko uświadamiam sobie jeszcze bardziej, że sprawy nie mają się za dobrze. Nie rozumiem decyzji o zwolnieniu Aswortha. Tyle na niego czekaliśmy żeby zwolnić gościa po 5 miesiącach. Czy ktoś tam zrobił rozeznanie skoro to niby niewłaściwy człowiek ? Ratcliffe tak pięknie opowiadał, że to dyrektor 10/10.
Póki co wpada dużo kamyczków do ogródka INEOS, nie tak miała wyglądać ta współpraca i projekt odbudowy United. Ciężko patrzeć z optymizmem na to co będzie dalej…
Na dzień dzisiejszy jesteśmy w czarnej d… z której nie wiadomo jak się wydostać. Tu już nawet nie ma z czego się śmiać, tu należy współczuć. Tak wielki klub nie zasługuje na to, ale jednak wszelkie granice nadal są przekraczane i nie wiadomo co będzie dalej.
Ja jako wieloletni fan jestem zdruzgotany tym co się dzieje. Zarówno na boisku jak i w klubie nic totalnie się nie klei. Dla Nas wyzwaniemjest obojętnie jaka drużyna, natomiast u góry zamiast porządku panuje bałagan.
Kolejne miliony wyrzucone w błoto w ciągu kilku miesięcy, a oszczędzają na szeregowych pracownikach. Źle to wygląda, a atmosfera w tym klubie wydaje się być katastrofalna. To wygląda jak koszmar, ale niestety dzieje się w realu…

» 8 grudnia 2024, 12:57

#440

sztejner: Cóż....patrząc po postawie naszych zawodników za Erika,Ruuda i póki co Rubena,chyba warto zluzować oczekiwania na ten sezon i zacząć rozliczać Rubena za rok,po transferach i okresie przygotowawczym,obecnie mamy za sobą zmianę trenera w listopadzie,zmianę dyrektora sportowego w grudniu,beznadziejną kondycję i brak zrozumienia na boisku,tutaj ponownie trzeba sporo czasu i sporo inwestycji...kolejny raz...jasna cholera

» 8 grudnia 2024, 12:45

#439

sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2024 12:56

P.S.
Dzisiaj wieczorem idę na browara,proponuje Rubenowi żeby też sobie strzelił czteropaka

* Jeszcze chwila i Erik będzie mówił to samo co Louis i Jose,że puchary z tym tartakiem to największe osiągnięcie w karierze

» 8 grudnia 2024, 12:51

#438

vanantgaal: Eryczek to może lepiej niech się nie odzywa. Dwa sezony budował ten zespół no i mamy!

» 8 grudnia 2024, 12:59

#437

sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2024 13:03

Nie żebym bronił Erika,ale kadry zostawiane po Louisie i Jose też były do niczego

» 8 grudnia 2024, 13:02

#436

NicPozytywnego: Ashworth zwolniony... Nic się nie zmienia jaki bajzel był taki jest i będzie...

» 8 grudnia 2024, 12:44

#435

lukJakubowski: Pół żartem, pół serio.

United przydałby się spadek. Środowisko samo, by się oczyściło.

Od wielu lat mówię o stajni Augiasza w United. Tu tylko potop pomoże.

» 8 grudnia 2024, 12:43

#434

Bananas: Wygląda na to, że nawet cudotwórca nie ulepi nic z tych średnich piłkarzyn. Tam może 3 nadało by się na zbudowanie klubu jakiego oczekują kibice. Zobaczymy co pokaże przyszłość, ale myślę, że nic pozytywnego.

» 8 grudnia 2024, 12:31

#433

loczek1986: Ważne że naszym piłkarzom nie grozi zwolnienie, przecież pięknie się prezentują!

» 8 grudnia 2024, 12:31

#432

Damianinho1989: Jeśli INEOS rzeczywiście ma jakiś plan i wizję to za 2-3 dni wypłynie nazwisko nowego dyrektora sportowego. Podobnie jak było po zwolnieniu ETH. Jeśli będzie inaczej to znaczy że burdel jest jak byl a zwolnienie Dana to była impulsywna decyzja.

» 8 grudnia 2024, 12:16

#431

cruyff: ten bramkarz nie nadaje się do niczego, nie gra dobrze nogami ,nie wychodzi do wrzutek, godzinami rozgrywa piłki z obrońcami nie broni prawie nic spektakularnego

» 8 grudnia 2024, 12:11

#430

Garna1749: Tak to jest,typowa sezonóweczka odpala się jak Onana zagra raz źle na 20 meczy. Gdyby nie kameruńczyk to byłaby taka lipa że boję się pomyśleć. Oglądaj czasem mecze

» 8 grudnia 2024, 12:21

#429

vanantgaal: Ja też jestm sezonóweczka, taką od 25 lat więc też odpalam się i popieram stanowisko, że Onana jest do wymiany.

» 8 grudnia 2024, 13:04

#428

Queue13: Co tu się odwala?

Pół roku spędzili na walce o niego, targowali się z Newcastle, żeby tak szybko się go pozbyć?

Tam musieli się o coś pokłócić, bo nie wierzę, że to tylko przez to, że wyniki klubu słabe.

» 8 grudnia 2024, 12:01

#427

JackDav: Z tego co czytam, to się pokłócił z Berardą, bo chciał na trenera Southgatea.

» 8 grudnia 2024, 12:05

#426

Witcheraard: Jeśli to prawda to dobrze że poleciał

» 8 grudnia 2024, 12:12

#425

Queue13: Więc pojawia się kolejny problem – po co w ogóle walczysz o zatrudnienie dyrektora sportowego, skoro i tak potem ignorujesz jego zdanie przy tak ważnej kwestii jak wybór trenera?

» 8 grudnia 2024, 12:15

#424

JackDav: Jak ma durne pomysły, no do chyba nic w tym dziwnego.

» 8 grudnia 2024, 12:17

#423

Queue13: Tylko o tym, że Ashworth lubi Southgate'a, było wiadomo długo przed jego zatrudnieniem. Nie było więc trudno przewidzieć, że w przypadku wyboru nowego trenera może proponować właśnie Southgate'a (o ile oczywiście to prawda)

» 8 grudnia 2024, 12:29

#422

axel52: Ale lubić to nie oznacza ze musi go forsować na trenera MU.

» 8 grudnia 2024, 12:38

#421

Queue13: Ale właśnie chodzi mi o to, że takie forsowanie kandydatur Southgate'a lub innych angielskich managerów można było przewidzieć. A jak klubowi nie pasowała taka wizja to nie powinni go zatrudniać.

» 8 grudnia 2024, 12:47

#420

flt32705: Jeśli tak to dobrze że juz go tu nie ma

» 8 grudnia 2024, 13:10

#419

szmexy: Pamiętajmy ze arsenal rozstał się z tym Edu. Jak Ashworth pójdzie do londynu to wtedy na 99% zrobią mistrza

» 8 grudnia 2024, 11:54

#418

MikiManUtd2004: Dla mnie zwolnienie Ashwortha jest szokujące, niespodziewałem się tego. Najgorsze jest to, że człowiek miał nadzieję, że w zarządzie już jest poukładane i teraz tylko poczekać aby to przenieść na boisko, a tu po 5 miesiącach Dan odchodzi. Teraz przyjdzie nowy dyrektor i od nowa; Here we go again

» 8 grudnia 2024, 11:52

#417

HarryBrown: Takie podsumowanie tego co się dzieje na OT czyli major Walenda w akcji:
www. youtube.com/watch?v=dy0l1wiY8JA

» 8 grudnia 2024, 11:35

#416

PauloKuhan: Dalej się zastanawiam czemu Yoro akurat wtedy pobiegł do przodu ,cały mecz podaje tylko do tylu a nagle jak Bruno miał piłkę to ten ruszył sprintem przez środek

» 8 grudnia 2024, 11:19

#415

Braks: A ja się zastanawiam czemu oni ciągle tak wyglądają jak by grali ze sobą pierwszy raz

» 8 grudnia 2024, 11:38

#414

JohnLocke: Tu sie nie ma co pie***lic. 90% transferow ten Haga do wywalenia plus Rashfordy. Po cholere oni trzymaja tego przegrywa tyle lat.

Zagra kilka dobrych meczow i reszta sezonu szuka formy. Ta jego cieszynka z palcem przy glowie ze wszystko w glowie siedzi. To tylko pokazuje ze sie nie nadaje. Ile lat bedzie miał wahania emocjonalne?

» 8 grudnia 2024, 11:19

#413

ALLADYN: Weź sprzedaj takiego lesera z mentalem przegrywa. I rocznikowo 28 letniego (w lato 2025 będzie tyle miał) z gwiazdorskim kontraktem. To nawet PSG nie jest takie głupie. Bo dwóch takich dzbanów jak Dembele i Rashfordzik już do końca by pociągnęli tę Katarską łajbe na dno.

» 8 grudnia 2024, 11:37

#412

axel52: PSG było takie głupie ale kilka lat temu.
Obecnie nie ma szans żeby wzięli leszcza Rasha i dali mu tyle co ma w MU lub więcej.

» 8 grudnia 2024, 12:01

#411

JohnLocke: niewazne gdzie, wazne zeby sprzedac a jak nie znajdzie sie chetny to nie przedluzamy kontraktu i koniec z nim.

» 8 grudnia 2024, 12:04

#410

flt32705: Ile ten gmin wogole pobiera z kasy tygodniowo pewnie ponad 300tys£

» 8 grudnia 2024, 13:15

#409

Michal10: Kto kibicuje United, ten się w cyrku nie śmieje.

» 8 grudnia 2024, 11:18

#408

Anhel: INEOS pięknie gotujecie, trzeba było sprzedać szejkom

» 8 grudnia 2024, 11:06

#407

axel52: No kurła, jak Ashworth odchodzi to nie mam pytań co do sytuacji w klubie.

» 8 grudnia 2024, 10:44

#406

trance: Klub mem, kluby w okręgówkach są lepiej zarządzane.

» 8 grudnia 2024, 11:11

#405

blanco1987: Fiorentina z De Gea w składzie przegrała tylko 1 mecz!!

Nie interesuje mnie że tam też jest obrona ważna.

Onana wyjazd na koncerty Rihanny a nie u nas pajacowac!!

» 8 grudnia 2024, 10:43

#404

tygrys26: A u nas obrona nie jest?
Wczkraj po będzie i to naciąganym Martineza można zaliczyć jednego gola.
Dwa na konto Onanynany xD
Nie przypominam sobie w ostatnim czasie jakichś wielkiich błędów obrońców które prowadziły do bramki. No aby Maglajer ostatnio slabo wygladal z pilka ale on tak zawsze wyglądał.

» 8 grudnia 2024, 10:48

#403

blanco1987: Tygrys - ja po prostu nie chce tu Onany. Jego wykopy nic nie dają a ostatnio są gorsze od De Gei. Rozegranie od tyłu i tak nic nam nie daje. A przynajmniej by bronił to co w niego leci.

» 8 grudnia 2024, 11:18

#402

Braks: 400 tyg to ciut za dużo jak dla bramkarze he

» 8 grudnia 2024, 11:20

#401

blanco1987: DeGea chciał salary cut by u nas grac. Nie powinni go sprzedawac.

» 8 grudnia 2024, 11:24

#400

LeoPepsi: Beczysz jak małe dziecko, Davida juz nie ma drugi sezon, a Onana do wczoraj był najlepszym bramkarzem w Top5 Europy pod względem statystyk, obejrzyj sobie powtórkę z dwumeczu z Sevilla to może zejdzie z ciebie ciśnienie

» 8 grudnia 2024, 12:11

#399

Spadkobierca: Zapominacie o tym, że De Gea grał w przeciąganie negocjacji z myślą, że ktoś go może zechce na jego warunkach. Dopiero na sam koniec, gdy już było pewne, że nie znajdzie takiego frajera, to łaskawie zgodził się na niższą pensję u nas. Sorry, ale jeśli już wtedy byli dogadani z Onaną i Interem to nie dziwię się, że puścili Davida wolno. Zresztą on sam też bardzo długo szukał nowego klubu, bo zderzył się ze ścianą zbudowaną przez własną pazerność.

» 8 grudnia 2024, 12:11

#398

DiannTV: A może Hugo Viana, przy czym wydaje się, że on jest już po słowie z City, prawda?

» 8 grudnia 2024, 10:43

#397

nani3210: może jak Ashworth wywalają, to może Txiki Begiristain przyjdzie

» 8 grudnia 2024, 10:42

#396

zuk: Ciekawe, czemu Ashworth odszedl. Inna wizja? Klotnia? Bo raczej za szybko za efekty sportowe

» 8 grudnia 2024, 10:40

#395

Braks: Chyba trzeba znów budować od obrony

» 8 grudnia 2024, 10:38

#394

szmexy: Nie wiem czemu Ashworth poleciał, po 1/3 sezonu okienko możemy ocenić pozytywnie:

Mazra - TOP

Ugarte - TOP, w każdym meczu wygląda jakby się rozwijał. To jest idealny pomocnik defensywny do rozwoju Mainoo

De Ligt - wielu myślało że będzie szklanka, a jednak jest u nas w każdym meczu dostępny. Musi popracować nad wyprowadzaniem piłki. Ogólnie oceniam pozytywnie

Yoro - ocenimy w marcu/kwietniu

Zirkzee - chyba potrzeba czasu, jak nie to trudno. Dalej jest młody będzie go łatwiej sprzedać.

Za stosunkowo niskie pieniądze jak na nas wzmocniliśmy wiele pozycji, które kulały w tamtym sezonie. Mam nadzieję. że Ashwortha wymienimy na kogoś jeszcze lepszego niż on, bo uważam go za jednego z najlepszych dyrektorów sportowych

» 8 grudnia 2024, 10:37

#393

ALLADYN: De Ligt jest solidny i nic więcej. Przy golu na 1-0 też sie nie popisał. Ogólnie to jest podobny casus co w Bayernie czy Juve. Problemy z utrzymaniem koncentracji przez 90 minut.
Juventus jak miał możliwość kupić Bremera i sprzedać De Ligta. To nie było chwili zawahania.

Do poziomu najlepszych w tej lidze jak VVD czy Saliba. To zero podjazdu.

» 8 grudnia 2024, 10:45

#392

tygrys26: A u nas dalej są trzymane dordzynki typu Maglajer, Shaw, Lindelof.
Przez co nie było nas stać na wyciągnięcie Inalcio czy Silvy i musieliśmy ściągnąć De Ligta który był tani

» 8 grudnia 2024, 10:49

#391

swees: Długo się wstrzymywałem od takiego komentarza, dając szansę na udowodnienie że się mylę, ale niestety ten bramkarz to pajac i tyle, nie ma nic wspólnego z profesjonalistą. Jak patrzę co on robi w wielu sytuacjach to czasami się zastanawiam co on w ogóle robi na tak wysokim szczeblu. Typ jest do wyczyszczenia, żadna linia defensywa nigdy nie poczuje się z nim pewnie

» 8 grudnia 2024, 10:34

#390

skylark11: 3/4 naszych piłkarzy nie mam nic wspólnego z profesjonalistami. Bramkarz to jest aktualnie najmniejszy problem

» 8 grudnia 2024, 10:37

#389

swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2024 10:43

@skylark11
Ciężko się nie zgodzić, poza tym uważam że to co robi Amorim dokładnie w tym czasie, w środku sezonu jest nie wykonalne. Będę zdziwiony jeśli utrzyma posadę do końca sezonu

» 8 grudnia 2024, 10:39

#388

skylark11: Onana zawalił mecz prawda ale to tylko jeden na na 15 ligowych w innych grał dobrze albo bardzo dobrze. Ja bym się bardziej czepiał zawodników z pola bo niektórzy na te 10/15 ligowych meczów zagrali dobrze może 2/3

» 8 grudnia 2024, 10:41

#387

skylark11: Ja rozumiem dlaczego to robi na koniec sezonu będzie miał jasną sytuację kogo z obecnego składu zostawić a kogo można się pozbyć.

» 8 grudnia 2024, 10:58

#386

swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2024 11:04

Według mnie nie dotrwa do końca sezonu i jasną sytuację będę mieli tylko kibice - dno.
Premier League to nie miejsce na eksperymentowanie i wizjonerstwo, a na pewno nie w środku sezonu. Poczekaj jeszcze dwie/trzy porażki i wszędzie będzie Amorim out. Dziennikarze i kibice go zwolnią

» 8 grudnia 2024, 11:02

#385

skylark11: Nie zwolnią go nie ma takiej opcji nie ma żadnego swojego piłkarza nie miał okresu przygotowawczego ma dwa treningi w tygodniu kiedy on ma zacząć wprowadzać swoje pomysły jak nie w środku sezonu mi się wydaje że on ma zapewnienie od Ratcliffa że jest nietykalny i może robić te eksperymenty

» 8 grudnia 2024, 11:09

#384

dildayo: Nie dawałeś "szansy na udowodnienie że się mylę" tylko nie miałeś się do czego przypieprzyć bo ostatnio albo nie popełniał większych błędów albo ratował nam dupsko. Uruchomiłeś się w momencie kiedy popełnił dwa babole i tyle - nic mniej, nic więcej - nie dorabiaj do tego ideologii. Tak jak pisze @skylark11 - bramkarz to nasz najmniejszy problem

» 8 grudnia 2024, 11:52

#383

szmexy: [KLUB]

David Ornstein: „Współpraca Dana Ashwortha z Manchesterem United została zakończona, a sama decyzja o jego odejściu zapadła po meczu z Nottingham Forest. Ważną rolę w jej podjęciu odegrał Sir Jim Ratcliffe.”

XD znowu tniemy koszta? staraliśmy się o niego x czasu po czym jednak out. Ciekawe kto w jego miejsce

» 8 grudnia 2024, 10:33

#382

» 8 grudnia 2024, 10:35

#381

vieeeri: Nikt za niego, klub ma doświadczenie w nie posiadaniu dyrektora sportowego

» 8 grudnia 2024, 10:37

#380

swees: A może to sam Ashworth coś odwalił? Nie koniecznie to musi być wina klubu, na przykład może to on w głównej mierze stoi za przedłużeniem kontraktu ETH lub był głównym rekomendantem tej opcji? Może popełnił ogromne błędy? Nie wiecie tego :)

» 8 grudnia 2024, 10:47

#379

zuk: Swees, nie odbieraj im mozliwosci wyladowania negatywnych emocji. Niepotrzebnie utrudniasz zycie. Ludzie potrzebuja prostych rozwiazan i szybkiego wyjasnienia rzeczy, ktorych nie znaja lub nie rozumieja, zeby zachowac spokoj. Podobna sprawa, co w zamierzchlych czasach z wymyslaniem roznych bozkow na wszelkie zjawiska przyrodnicze, ktorych wtedy nauka nie byla w stanie jeszcze wyjasnic ;)

» 8 grudnia 2024, 10:52

#378

flt32705: Zaraz wróci Evans z Lindelofem to uspokoimy z tyłu

Żart

» 8 grudnia 2024, 10:22

#377

tygrys26: Evans-Lindelof-Maglajer
Ale to by chodziło

» 8 grudnia 2024, 10:31

#376

Braks: Ale serio to się może udać względem obecnych asów

» 8 grudnia 2024, 10:35

#375

» 8 grudnia 2024, 10:52

#374

Braks: Dawać jakiegoś Polaka na drugiego bramkarz

» 8 grudnia 2024, 10:22

#373

tygrys26: Ale recznik na bramce wczoraj grał

» 8 grudnia 2024, 10:17

#372

Damianinho1989: ?? EXCLUSIVE: Dan Ashworth leaves Man Utd after 5 months as sporting director. 53yo’s move from Newcastle has not worked + departure agreed in meeting at Old Trafford last night; presented by #MUFC as mutual. W/ @AdamCrafton_ @lauriewhitwell @TheAthleticFC

» 8 grudnia 2024, 10:10

#371

» 8 grudnia 2024, 10:16

#370

DevoMartinez: A zapłaciliśmy za niego nawet odszkodowanie Newcastle. Ciekawe co tam się stało.

» 8 grudnia 2024, 10:23

#369

swees: Pewnie mu naobiecywali, przyszedł zobaczył w jakie błoto wlazł i dał sobie spokój ;p

» 8 grudnia 2024, 10:38

#368

DevoMartinez: Niekoniecznie. To podobno on upierał się by zostawić ETH i dać mu nową umowę. Ale jakiś konflik tam widac się pojawił skoro odchodzi.

» 8 grudnia 2024, 11:22

#367

Ciechanek: Pozwolę sobie skopiować jeden z moich ostatnich komentarzy i dodać kilka zdań w odpowiedzi na dyskusję pod nim:

Manchester United nie jest już wielkim klubem i taka jest prawda. Do nas nie przychodzi się teraz grać dlatego, że gra w Manchesterze United to jest honor. W Manchesterze United obecnie gra się dla pieniędzy. Manchester United ma wielką historię (być może największą na świecie), ale obecnie nie jest klubem wielkim, nie jest nawet klubem bardzo dobrym. Ci piłkarze nie mają ambicji, nie zasuwają "dla drużyny", "dla herbu", są tutaj (bo na pewno nie zasuwają) dla pieniędzy. Jak można nie podążyć za szybką akcją w ataku, jak można stracić piłkę i nie wrócić się do obrony? To jest niewiarygodne. Tu nie ma nic. Żyjecie/żyjemy przeszłością i wmawiamy sobie, że to jest jakiś przywilej grać dla United, wielka nagroda być częścią tego klubu. Otóż w żadnym wypadku tak TERAZ nie jest. Zresztą, od 2013 roku minęło 11 lat, większość piłkarzy wchodzących na szczyt swojej formy w tamtym czasie nie miało jeszcze 15 lat i nie wiedziało gdzie będą grać. Przyszli tutaj, bo dostali dobre pieniądze. Dopóki nie będzie zaangażowania, nie ma co nawet myśleć o powrocie w chociażby okolice topu. Nie rozumiem jak można w to wierzyć widząc ich zaangażowanie (a raczej jego brak).
Jesteśmy klubem, który dobrze płaci, dlatego się nas wybiera. Sportowo najlepszym graczom do zaoferowania nie mamy nic. A wiadomo, że jeśli ktoś przychodzi tylko i wyłącznie dla kasy, a nie "dla ambicji" podniesienia tego klubu, nie będzie zasuwał resztkami sił. Amorim, śmiem twierdzić, też wyczuł dobrą kasę i bezpieczną posadkę, bo już tylu managerom się nie udało, że spokojnie można zwalać winę na piłkarzy, skoro żaden trener nie może sobie poradzić. Zarobi sobie niezłe sianko i się zawinie. Bo gdyby dostał taką samą kasę jak w Sportingu, a nawet z 20% większą, jestem przekonany, że by go tu nie było. Można mówić, że przecież na koniec sezonu by był rozchwytywany i mógł sobie poczekać. Zgoda, tylko tutaj miał dobrą kasę na JUŻ, plus możliwość wymówki, że kilku wcześniej też poległo. Mógł sobie pójść na Liverpol Real czy coś tego typu (wymyślam bez zastanowienia), tylko że jakby tam nie wyszło i by ich spuścił niżej to byłby "skończony". Tutaj ma ciepełko, kasiorkę i brak "obowiązku" żeby się udało. Długa jeszcze droga zanim wrócimy do gry, na pewno nie z ludźmi, którzy są tu obecnie.

» 8 grudnia 2024, 10:08

#366

jesse: W zasadnicznej większości się z Tobą zgodzę, ale jesteś aż za bardzo pesymistycznie nastawiony. Trzeba próbować, bez tego na pewno się nie uda. Prawda jest taka, że łatwiej i taniej jest wymienić menadżera niż pół składu. Ten Hag doszedł do ściany, był uparty jak wół i nie był już w stanie nic zmienić. Amorim ciepłą posadę i miłość kibiców miał w Sportingu (tak się składa, że mieszkam pod Lizboną, więc wiem, co mówię). Myślę, że to ambitny gość, z pomysłami i otwarty na nowe rozwiązania. Niestety - zgodnie z tym co napisałeś, dostał grupę bogatych, leniwych, zmanierowanych dzieci. I w dzień, tydzień, ani miesiąc nie zmieni ich w terminatorów. To są w dużej mierze piłkarze przeciętni, kilku fatalnych, jeden bardzo dobry i kilku młodych z talentem. Potrzeba zmian a zmiany wymagają czasu. Sprawy od 10-12 lat idą w złym kierunku, nie da się tego odwrócić na żądanie.

» 8 grudnia 2024, 10:21

#365

Ciechanek: Też się zgodzę, jak najbardziej. Wiadomo, że taniej wymienić managera, ale tanie rozwiązania z reguły nie są najlepsze. Kto oszczędza, płaci 2 razy. To takie klejenie na taśmę bezbarwną. Skoro mamy taki skład, to żaden manager nie pomoże. Jesteśmy w takim szambie, że to niewyobrażalne. Według mnie, prognoz na lepsze czasy nie widać zupełnie.

» 8 grudnia 2024, 10:30

#364

DevoMartinez: Amorim dostał 3 x większe zarobki niż w Sportingu. Tylko głupi by nie skorzystał. Nawet jak nie wyjdzie. ;)
No niestety sport to teraz wielki biznes się zrobił. Piłkarze nie grają dla ideii, wielu nie dba o barwy klubowe bo nie są do nich jakoś przywiązani. Mało który klub gra wychowankami którzy będą za ten klub umierać. A nawet wychowankowie w wielu przypadkach nie mają już takich cojones jak ci młodzi kiedyś. MU samo się stawiało w słabej pozycji pod tym względem w ostatnich latach, dając dużą kasę na start najemnikom. Potem nie groziła im sprzedasz w przypadku słabej gry. Bo nikt nie kupi zawodnika z tak wysokim kontraktem który gra piach. Więc sobie bimbali do wygaśnięcia umowy i odchodzili za darmo z akrtą zawodnika na ręku by chociaż spróbować dostać wyższą tygodniówkę. Taki plan na siebie miało wielu. Pogba, Martial, nawet Lindelof który łapie kontuzje na wakacjach i staje się nie sprzedawalny.
To, że teraz odchodzi Ashworth to też nie dobrze, bo całkiem możliwe że wygrał jednak pomysł klubu komerycjnego który ma bawić i zarabiać a nie robić wyniki sportowe.

» 8 grudnia 2024, 10:35

#363

Braks: Mimio wszystko dalej jesteśmy klubem który już ponad 4000 meczów zagrał z wychowankiem w skladzie

» 8 grudnia 2024, 11:58

#362

Amycus: ?? EXCLUSIVE: Dan Ashworth leaves Man Utd after 5 months as sporting director. 53yo’s move from Newcastle has not worked + departure agreed in meeting at Old Trafford last night; presented by #MUFC as mutual.

» 8 grudnia 2024, 10:04

#361

Braks: Za ciężka ta PL. Musimy z tym żyć

» 8 grudnia 2024, 10:00

#360

Erwin: Wymieniono trenera, wyniki się nie poprawiły, gra się nie poprawiła, więc widocznie trener nie był źródłem wszystkiego zła, jak dużo ludzi myśli i przyjmuje. Od odejścia SAF-a klub zaczął zaliczać ciągły regres, a dopiero po przyjściu INEOS-u klub zaczyna ciągły progres. Wiem, że jeszcze nie widać wyników, ale INEOS miał tylko jedno okienko transferowe, żeby coś zrobić. Według mnie Ugarte i Mazraoui to bardzo udane transfery. Zirkzee, Yoro, De Ligt na razie średnio, ale wszyscy są młodzi, na niskich tygodniówkach, więc jak nie wypalą, to będzie ich można łatwo sprzedać – w odróżnieniu od Rasha, Casemiro, Mounta itp., czyli transferów i umów Glazerów. Ja jestem bardzo spokojny o przyszłość, tylko trzeba akceptować, że nie będzie od razu.

» 8 grudnia 2024, 09:46

#359

Herek: Poza tym że lwia część obecnego składu (nieudaczników) to robota poprzedniego trenera (łysego maga) to oczywiście nie jest on źródłem wszystkiego zła. Tylko ten jeden drobny mankamencik w postaci beznadziejnych transferów, ale to na pewno nie jest źródłem tego zła.. trzeba ich po prostu odpowiednio po główkach pogłaskać i pokażą klase

» 8 grudnia 2024, 10:00

#358

Erwin: Może ktoś streścić przebieg meczu? Widziałem tylko skrót i statystyki. Wszystkie gole padły po błędach bramkarza albo obrony, ale 70% posiadania piłki i 17 strzałów sugeruje raczej, że dominowali, choć wynik jest niefortunny.

» 8 grudnia 2024, 09:29

#357

HarryBrown: To mityczne posiadanie piłki. Nic z tego nie wynikało bo głównie klepali w bloku defensywnym. Jakieś akcje z przodu wynikały po błędach NF albo jak im przypadkiem udało się żwawiej i celniej podać do przodu. A bramki stracone przez absolutne indywidualne babole.

» 8 grudnia 2024, 09:32

#356

Erwin: @HarryBrown dzięki

» 8 grudnia 2024, 09:46

#355

Braks: Ja bym powiedział że przeciwnik się cofnął po bramce na 1:3 i oddał inicjatywę bo wiedział że nie skorzystamy

» 8 grudnia 2024, 09:48

#354

Braks: Podejrzewam że wbili by jeszcze kilka bramek gdyby musieli

» 8 grudnia 2024, 09:49

#353

Braks: Moim zdaniem de ligt 3x wyborem a w lato na razie

» 8 grudnia 2024, 09:51

#352

Braks: To nie przypadek że tracimy bramki w 2min spitkania

» 8 grudnia 2024, 10:04

#351

Braks: Na pocieszenie dodam że przeciwko Nuno Espirito często bez pkt wracaliśmy w przeszłości

» 8 grudnia 2024, 09:18

#350

» 8 grudnia 2024, 09:28

#349

OldTrafford1988: Dla mnie zarząd dał ciała na koniec poprzedniego sezonu, powinni się pożegnać z łysym i wtedy zatrudnić Amorima, żeby mógł wpoić taktykę jaką chce grać na przedsezonowym treningach i meczach sparingowych.

Druga sprawa to transfery: wydali 113mln na napastników, a dalej nie ma odpowiedniej "9" w składzie, po co był transfer Zirkzee jeżeli to nie jest tak na prawdę "9". Brak transferu LO/WO też jest niezrozumiałe, trzeba oglądać tą pokrakę Dalota na tej pozycji.

Trzecia sprawa to trzymanie zawodników z sentymentu, Rashforda to powinni od razu sprzedać jak pojawi się oferta z PSG, nie ma się co łudzić, że pokaże formę z przed dwóch lat. Następny powinien być Shaw, chłop na 10lat gry w United 5lat opuścił przez kontuzje, połowę czasu chłopa nie było! Kolejnym jest Dalot, ja nie rozumiem co w nim widzą trenerzy, przecież on jest typowym średniakiem, on się zatrzymał w rozwoju piłkarskim z 3-4lata temu, on już lepszy nie będzie.

» 8 grudnia 2024, 09:09

#348

vanantgaal: Shaw zostanie tu do końca kontraktu odwiedzając regularnie gabinety lekarskie. Na koniec zarząd zorganizuje mu pewnie jeszcze mecz pożegnalny.
Rashforda nikt rozsądny nie kupi, chyba że do roznoszenia kanapek bo to od kilku lat jest celebryta a nie piłkarz.
Dalot pójdzie do Realu uczyć innych jak zbijać profesjonalnie piątki z kolegami

» 8 grudnia 2024, 09:19

#347

HarryBrown: "Dalot pójdzie do Realu"
Ciekawe czy taki Perez to w ogóle wie, że ktoś taki istnieje.

» 8 grudnia 2024, 09:30

#346

84cantona7: Pisałem, że to nie trener jest problemem. To kółko się kręci już z 10 lat. Dopóki taki Shaw czy Rash nie będą wyrzuceni z klubu, to nic się nie zmieni. Skoro zawodnicy widzą, że Shaw zarabiając kosmiczna tygodniówkę non stop siedzi na L4 albo wiecznie człapiacy Rash, który ma wywalone zarabiając krocie i klub to toleruje. Jak mają się czuć zawodnicy zarabiający po 100 tys, ? Klub jest zepsuty do szpiku kości. Tutaj niema żadnych konsekwencji można sobie olewać , bo klub i tak nic nie zrobi.

» 8 grudnia 2024, 08:49

#345

dlabigt23: Tak, tak. Pogba tu był i była ta sama gadka ze to wirus i przez niego wszystko. Z Ronaldo było to samo. Jednak popieram że porządki powinny być robione od sprzedaży Rasha i Shawa.

» 8 grudnia 2024, 09:10

#344

Tristan9: Mam jedno pytanie. Co gra Amorim. Ten Hag nic nie grał. Widzicie poprawę. Powiedzcie co chce grac(czy gra skrzydłami, czy wahadłowymi etc). Nie krytykuje go. Chcę tylko wiedzieć jaki on typ gry preferuje.

» 8 grudnia 2024, 08:44

#343

forestgump: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2024 09:01

Teoretycznie lubi grę 3 obrońcami a w ataku stara się kontrolować grę...czyli przejmowanie inicjatywy a nawet po stracie piłki szybki pressing i próba odbioru ...to ku nawet w Sportingu wychodziło ...a tu u nas jak widać odziedziczył po Ten Haagu średniej klasy piłkarzy...no tylko Bruno się wyróżnia a reszta to średniaki za których zapłacono fortunę..

Czytaj dalej
Podobne wiadomości