Wolverhampton - Manchester United 2:0. Bruno bombki strzelił ...

18 godziny temu
Wolverhampton – Man utd

Manchester United przegrał z Wolverhampton (0:2) w 18. kolejce Premier League. Czerwone Diabły całą drugą połowę grały w osłabieniu po tym jak z boiska za dwie żółte kartki wyleciał Bruno Fernandes.

spartan1: Zaczynam obawiac sie spadku

» 27 grudnia 2024, 15:16

#476

sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2024 15:06

Z perspektywy czasu,to trio Rashford-Martial-Greenwood wcale nie było takie złe
Martial często wypadał,ale mieli razem 1-2 udane sezony i chyba oglądało się to najlepiej. Tamten okres był fajny i chyba później nie mieliśmy już tak bawiącej się piłką ofensywny

» 27 grudnia 2024, 15:05

#475

Lecter: Dyskusja o tym kto był lepszy bądź gorszy, Amorim-Ten Hag w ogóle nie ma sensu. Argumenty za i przeciw, działają w obu przypadkach trafnie i niesprawiedliwe, a kończą się jednym i tym samym, wnioskiem, jakim?
Otóż głównym i tym samym sprawcą w obu przypadkach są piłkarze. Cała ta dyskusja, zawęża się do tego, iż piłkarze nie grają tak, jakby sobie tego życzył menadżer. Jedni winili, za beznadziejną grę, ETH i mieli go już dość (mimo iż spora grupa użytkowników pisała, że zmiana trenera nic nie zmieni) chcąc jak najszybszego Jego zwolnienia. Drudzy, natomiast już teraz wypisują, że po zmianie trenera, nic nie zmieniło się, ba nawet przedstawiają wstępne staty, co do tego że wyglądamy gorzej na tle gry ETH. Również trafne, ale tak ,jak piszę niesprawiedliwe.
Jedni i drudzy mieli, mają rację. Gra wygląda fatalnie od kilku lat i trwa do dzisiaj. Jednak czy to do końca wina trenerów? Moim zdaniem, nie. Byłem wśród tych osób, którzy twierdzili, że zmiana trenera nic nie zmieni, wówczas gdy zawodnicy będą anty nastawieni do każdego kolejnego. No, ale przecież Erik ściągnął tylu swoich, a gra dalej wyglądała, jak wyglądała. Często powiela się w dyskusji takie zdanie, że jaki zawodnik nowy nie przyjdzie do nas i wniesie świeżą jakość, to po jakimś czasie i tak zrównuje się z poziomem z resztą. Teraz za Amorima wyszły różne brudy z szatni, na wierzch. Jeden sprzedaje info o składach na mecz, drugiemu zarzuca się brak profesjonalizmu itd. Amorim często używa takich argumentów, że oczekuje tego profesjonalizmu i patrzy na każdy ruch, ciuch czy zachowanie zawodnika w trakcie treningu czy w dniu meczu. Może takich zawodników jest więcej. Tego narazie nie wiemy. Niestety nie dziwi mnie, że przychodzi nowy zawodnik, patrzy na to co się dzieje, na takich "profesjonalnych" Rashow i z czasem motywacja i chęci opadają. Swoją drogą, podejrzewam, że w szatni już nieraz dochodziło do sprzeczek, kłótni etc. I nie dziwię się.
Teraz jest nowy trener i wierzę w Niego, tak jak wierzyłem w poprzedniego. Wiem, jak ciężko się mają w takim klubie i z takimi zawodnikami pokroju Rashforda i z takim zarządem, który za każdym razem wspierał i kładł nacisk na wystawianie i na siłę dawanie szans Marcusowi. Przecież to jakaś paranoja.
W końcu, ktoś stara się przerwać ten zły obyczaj. Nie powinno być świętych krów. Pytanie, jak długo Amorim będzie wspierany i jak długo wytrzyma i czy będzie konsekwentny, bo widzieliśmy że ETH z czasem zmiękł. Pytanie czy piłkarze nie wykazują buntu, po tych twardych decyzjach Rubena? Część, podejrzewam widzi w tym sprawiedliwość, a część stoi po stronie poszkodowanego.
Jedno jest pewne, za dużo tych afer i zawirowań wokół piłkarzy, a za mało profesjonalnego podejścia do piłki. I teraz, to wszystko wychodzi, dzięki Rubenowi, ale już wcześniej pojawiały znaki, cytaty, zdania, teksty, wypowiedzi poprzez poprzednich trenerów.
Wszystko w rękach nowego zarządu i tego, jak rozwiążą całą syt. Mam nadzieję, że wyciągną wnioski i zauważą że wszystkie nasze bolączki zawężają się do jednego - piłkarzy.

» 27 grudnia 2024, 14:47

#474

MANmanyUTD: Według mnie chyba na poważnie powinniśmy się obawiać spadku. Jest bardzo źle i nie zanosi się na rychłą poprawę.

» 27 grudnia 2024, 14:43

#473

BajtiMU: Każdy kij ma dwa końce. To co zrobił Bruno było oczywiście bardzo głupie. Tym bardziej, że można było się spodziewać, że wilki nie będą grać tak intensywnie przez całe spotkanie tylko, że taki Bruno pokazuje zaangażowanie i walkę na boisku jak mało kto w Naszym zespole, może jeszcze Amad. Gdyby każdy z zawodników grał na takiej intensywności to jestem przekonany, że każdego kibica gra United by cieszyła i rwała z fotela. Nie wiem co się dzieje z Mainoo ale ciężko się tego chłopaka ogląda, żeby zagrał jakąkolwiek piłkę do przodu muszą minąć z dwa tempa. Wolałbym oglądać Casemiro który przynajmniej dysponuje zagraniem który rozrywa obronę a przy Naszej obecnej grze ofensywnej gdzie liczymy tylko na Amada żeby coś zrobił z niczego może byłoby akurat istotne. Mozliwe, że Amorim nie widzi Casemiro w przyszłości i dlatego prawie w ogóle już na niego nie stawia. Sam Amad często miewa jeszcze sytuacje gdzie lepiej oddać piłkę Hojlundowi to z głową w dół wpada w dwóch obrońców ale przynajmniej cały czas próbuje coś wypracować, aczkolwiek Hojlund oczywiście również miewa głupie straty. Naprawdę nie wygląda to ciekawie i zamiast zbierać punkty przed trudnym terminarzem to te punkty nie zdobyliśmy. Jestem ciekawy co wymyśli Ruben, trzeba wierzyć, że wymyśli cos skutecznego.

» 27 grudnia 2024, 14:36

#472

wefme: Dani olmo. Co myslicie

» 27 grudnia 2024, 14:26

#471

flt32705: Ważne co on myśli a on na bank o nas nie mysli

» 27 grudnia 2024, 14:30

#470

Daka: Idealny dla nas. Od 2021/22 sezonu opuścił 76 meczów z powodu kontuzji (321 dni łącznie leczył urazy).

» 27 grudnia 2024, 14:58

#469

kckMU: Tak w temacie słowa "rewolucja". Niektórzy nie widzą, że nie potrafimy tego zrobić z 1 prostego powodu. Rewolucja jest obustronna. Masowo z klubu powinny być odejścia, jednego po drugim.

Nie będzie kim grac? A teraz niby jest?
Wyniki sie pogorszą? Hehe, na bank.
Wymiana wielu na wielu nowych będzie za droga? Nie, nie musi, chyba że nadal mamy samych idiotow w biurach. Nie każdy piłkarz musi kosztować po 50+.

Nie mówmy kto i kogo sciagnal. To klub sciaga. W innych klubach jedni piłkarze rowniez grali i grają pod różnymi trenerami. To już są banały, ale w nerwowych sytuacjach warto o banałach przypominać.

Wydaliśmy wiecej od City, a kadra na pierwszy skład West Hamu po grubszym ich okienku. Obok jakiego zespołu zestawilibyscie nasz pod względem potencjału? To zart by wymagać pod wielkość Man United od tych ludzi.

» 27 grudnia 2024, 14:25

#468

BajtiMU: Słusznie. Dopóki nie pozbędziemy się prawie połowy tej kadry i to w jak najszybszym czasie to ciężko będzie o cokolwiek.

» 27 grudnia 2024, 14:45

#467

rreddevilss: Jak tak patrzę co się dzieje w tym klubie to naprawdę tęsknię za czasami 2019-2021 może i nic nie wygraliśmy w tym czasie ,ale gra sprawiała sporo radości ,mieliśmy fajny atak na który przyjemnie się patrzyło no i spokojne 2 miejsce ,wstydu nie było a i tak każdy narzekał ,wszystko to zahamował transfer Ronaldo bo chociaż swoje nastrzelal to zespół zamiast grać zespołowo zaczął grać pod niego ,obecnie to chyba żaden zawodnik ( może Amad ) nie daje mi radości z oglądania takiej jak wtedy

» 27 grudnia 2024, 14:10

#466

EvdS: Myślę, że w tym okienku warto zainteresować się Trossardem. Gość ma niezłe liczby, a jest wiecznym rezerwowym. Na pewno do wyciągnięcia za ok 25 mln €

» 27 grudnia 2024, 14:04

#465

Paps: Myślę, że Trossard chętniej by wrócił do Brighton niż tonął z United. Myślę, że za to co im dał powitają go ponownie z pocałowaniem ręki.

» 27 grudnia 2024, 14:57

#464

szmexy: Ciekawe też co z Rashfordem że dalej go nie ma w składzie. Czyżby psycha już całkowicie siadła czy może Ruben odstawił go na dłuższy czas w celu „pouczenia”. Oj przydałby się teraz Rashy w nowej wersji - lidera.

» 27 grudnia 2024, 13:51

#463

szmexy: Jak myślicie kupimy kogoś choć na jedną pozycję - wahadło lub 10 w zimę? Czy jednak kadra jest kompletna więc nie potrzeba wzmocnień

» 27 grudnia 2024, 13:48

#462

GreenGOD: jesli nikogo nie kupimy zimna to nie dlatego ze nie potrzeba wzmocnien tylko nikt zimna nie sprzeda nam swoich najlepszych zawodnikow a po drugie nie wiadomo czy w ogole mamy budzet na zimowe okno

» 27 grudnia 2024, 13:52

#461

wider: jeśli nikogo nie sprzedamy to raczej też nikogo nie kupimy. Jak już to może jakieś wypożyczenie

» 27 grudnia 2024, 14:12

#460

ALLADYN: Wiadomo że obecnie nikt normalny nie rozważa zwolnienia Amorima po 2 miesiącach.
Ale co w sytuacji jak zbierzemy oklep od Newcastle, Liverpoolu i np zremisujemy z Soton na OT?

To już naprawdę byłoby jakieś 16 miejsce w tabeli i koniec żartów.

» 27 grudnia 2024, 13:00

#459

Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2024 13:30

Nic, spadniemy na te 16 miejsce i będzie płacz, że mamy skład warty tylko 800M i z czego ten trener ma lepić?
Będzie trzeba zrobić 5 transferów ze Sportingu, który teraz zbiera oklepy na prawo i lewo i na 100% tacy zawodnicy odpalą z marszu w PL.

» 27 grudnia 2024, 13:29

#458

Leh: Wiesz Alladyn jakiego trenera ja bym najbardziej chciał? Amorima ze Sportingu. Bo ten Amorim nie jest tym samym gościem, co tam. Ja nie chce pokazówki z Rashem. Chcę zobaczyć jak odważnie wprowadza mlodych i ma zespół który gryzie trawę. Może musimy spaść na to 16 miejsce żeby spróbował. Wtedy kupuje :)

» 27 grudnia 2024, 13:35

#457

SickRabbit: Zmieńmy kolejnego trenera - będzie dokładnie tak samo.
Czy na DP Amorim już oficjalnie zwolniony?
XD

» 27 grudnia 2024, 12:52

#456

Leh: Nie no, bez przesady. Ale ja mam dużo wątpliwości i dużo żalu. Uważam, że trener popełnia błędy. Nikt nie mówi o zwalnianiu, ale obawy chyba można wyrażać?

» 27 grudnia 2024, 12:55

#455

awe: Za Ten Haga bylo lepiej!

» 27 grudnia 2024, 13:22

#454

SickRabbit: Za Rangnicka bylo tragicznie - pewnie to jego wina. Oh wait...
Wszystko czego dotknął Amorim zamieniało się w złoto, aż trafił na OT.
Przychodzi taki Slot i byłoby podobnie.
Gdyby został ETH byłoby podobnie.
Tu już nawet efektu nowej miotły nie ma, o czymś to świadczy, ale na pewno nie o Amorimie.
Choć to on poleci w razie W, a nie players FC.

» 27 grudnia 2024, 13:56

#453

wayne10th: 7 meczów Amorima w lidze:

2 wygrane, 1 remis, 4 porażki
średnia 1 pkt/mecz

Do utrzymania wystarczy.

» 27 grudnia 2024, 12:49

#452

tygrys26: Podaj statystyki naszych zawodników którzy występowali w tych meczach
Ile razy nasi obrońcy doprowadzili do sytuacji bramkowych ile razy powinni im zapobiec, napastnicy ile powinni mieć vramek strzelonych, a pomocnicy ile wykreowanych sytuacji.
Trener nie biega po boisku i nie oszukujmy się zawodnicy w trakcie meczu powinni obserwować jaka lukę w obronie przeciwnika można wykorzystać na swoją korzyść, a nie trener paluszkiem im wszystko musi pokazywać

» 27 grudnia 2024, 12:55

#451

wazzowski: czyli idac twoja logika - za co odpowiada trener? to o czym piszesz to przygotowanie pilkarzy, za ktore.. uwaga - odpowiada amorim, wasza logika kiedy jest zle to wina pilkarzy nie amorima, kiedy jest dobrze to zasluga amorima nie pilkarzy, szkoda ze ten haga tak nie broniliscie, te podwojne standardy

» 27 grudnia 2024, 13:00

#450

Luck: Przesadzasz konkubin. Przez pierwsze 2 miesiące był broniony:>

» 27 grudnia 2024, 13:07

#449

wazzowski: znowu ci dodatkowy chromosom sie udziela ułomku

» 27 grudnia 2024, 13:59

#448

sinedd91: Znow sobie pozwole na pewne przemyślenia :)
Po pierwsze bardzo dużo krytyki co mecz spada na Garnacho i Mainoo gdy grają :)
Ci ludzie mają 19-20 lat. Pokazcie mi ostatniego dwudziestolatka u nas, który ciągnął grę. Cristiano? Wazza? Pomijając fakt ich geniuszu oni też potrafili grać słabsze mecze w tym wieku. Ale nikt od niego nie oczekiwał, że to on będzie ciągnął drużynę w każdym meczu. Tyle, że oni mieli się rozwijać a odpowiedzialność za wynik brali na siebie tacy piłkarzy jak Scholes Giggs Ferdinand Ruud czy pozniej nawet Saha :)

Nie zawoodzi Garnacho, Mainoo, Diallo czy Yoro. Tylko wlaśnie tacy piłkarze jak Rashford czy Bruno :)
Moze to niezbyt popularna teza ale moim zdaniem powinniśmy się powoli rozejrzeć za kimś kto może go wygryźć ze składu :) Z całym szacunkiem do niego za to co tu zrobił itp ale powoli dla mnei ten piłkarz staje się symbolem naszej statystycznej gry :)

Teraz o wzmocnieniach :)

Bramkarz: im dłużej to widzę tym bardziej mnie przeraża Onana. Zawodnik z mentalnością Fabiana Bartheza moim zdaniem. Ten sam poziom. Potrafi zagrać wybitne mecze a potem puszczać klopsy i grać kontrowersyjnie. Nie wiem czemu ale ja od dawna bardzo lubie Diogo Costę z Porto. może on nie jest wybitny ale wydaje się być regularniejszy :)

Środek obrony: I tutaj ja jestem zwolennikiem tego, że środkowi obrońcy powinni stanowić w miare stały zestaw z jakimiś rotacjami zadaniowymi albo gdy ktoś wymaga odpoczynku... mamy De Ligta, Yoro, Harry'ego, Lisandro, Evansa o kimś chyba zapomniałem... De Ligt fajnie by było jakby u nas się odbudował i nawiązał do gry z Ajaxu z drugiej strony to zawodnik, który odbił się tak od Juventusu jak i Bayernu... Yoro jest młody, Harry jak dla mnei to zawodnik, który ma mój szacunek wszyscy go skreślali a on pokazał, że potrafi zagrać mecze na poziomie. Nie mówię o tym, żeby to był pierwszy wybór, ale jako zadaniowiec solidny zmiennik... Evans o już emeryt... Lisandro niby wszysko fajnie ale gość leży i kwiczy przy dośrodkowaniach....
Teraz pojawia się też pytanie jaki mamy pomysł na Nousa? czy ma on być wahadłowym czy bocznym obrońcą w trójce :) nie mniej tu trzeba wzmocnien zwlaszcza na lewa stronę w środku, to musi być zawodnik, który umie zagrać i jako stoper gdy trzeba zageścić środek obrony jak i grać dobrze na boku...

Prawe wahadło i ono moim zdaniem powinno należeć do Diallo w tej chwili. POtrzeba dla niego wartościowego zmiennika. Jeżeli sensownie to będzie wyglądało na środku obrony to może Marokańczyk?? Diallo musi tu grać bo widać, że go ciągnie bardziej do skrzydła niz za plecami napastników...
Dalot jest nijaki on jest symbolem nijakości tego klubu po prostu. On nie jest ani dobry ani zły. Jest Tomem Cleverleyem wśrod bocznych obronców. Nie można mu zarzucić złej gry, ale on nie robi nic ponad to.

Lewa flanka: Shaw jest niezwykły mimo tych wszystkich kontuzji wchodzi i umie grać na poziomie brawo dla niego, ale on jest ciągle kontuzjowany.... Malacia? po takiej kontuzji ja bym go wypożyczył i poczekał co się stanie czy wróci na poziom czy czas się pożegnać. Natomiast na gwał tutaj porzeba zawodnika. Koniec kropka

Duet pomocników: Mainoo to cały czas zawodnik na którym nie można kłaść jakiejś ogromnej odpowiedzialności...Ugarte widać, że zaczyna się wpasowywać z niego będzie pożytek i to jest w zasadzie koniec naszych środkowych pomocników może ewentualnie Mount jak pozwolą grać o kulach i wózkach... Eriksen bardzo go lubie ale to już też conajwyżej solidny zmiennik i to gdy prowadzimy, żeby utrzymać wynik i coś tam jeszcze spróbować. Potrzeba wzmocnień bo na dłuższą metę leżymy...

I teraz trójka z przodu... O Bruno się wypowiedziałem wcześniej.... Garnacho też... Rashford dla mnie jest skończony ten piłkarz totalnie nie dzwiga gry :) i środkowy napastnik: nasi środkowi napastnicy, którzy byli gwarancją goli w ostatnich latach to Zlatan i Cristiano. Dwaj emeryci już w zasadzie :) Hojlund ja go lubie ale on serio kiepsko gra bez piłki i kiepko ją atakuje... Potrzeba jest napastnika, który będzie dochodził do większej liczby piłek w polu karnym.... Ja nie mówię o skuteczności bo kilka tygodni temu przedstawiałem, że ogólna skuteczność Hojlunda w piłkach do których dochodzi nie jest jakaś zła na tle ligi ale potrzeba napastnika który pokaże Hojlundowi jak samemu ustawieniem i atakami na piłke stworzyć sobie okazje :)

» 27 grudnia 2024, 12:48

#447

decykos: Mainoo strasznie obniżył loty. Za niego lepiej niech już Casemiro gra który ma doświadczenie i braki fizyczne tym nadrobi.

» 27 grudnia 2024, 12:52

#446

tygrys26: Masz rację, ale taki Garnacho nie gra pierwszego sezonu w dorosłej piłce, odkąd wszedł w wielki footbal to nic nie poprawił w swojej grze, a uważa się za niewiadomo kogo.
Mainoo przez jakiś czas miał kontuzje i nie grał ciągle od deski do deski i tu można powiedzieć, że brak rytmu meczowego wpływa na rozwój

» 27 grudnia 2024, 12:57

#445

Leh: Wiadomo, że napastnik, bramkarz i lewy wahadlowy są potrzebni. Ale czemu nie wejdzie już dziś ktoś za Dalota? Czemu Amad nie gra na wahadle? Czemu nie szukamy alternatywy dla Kobbiego w środku? I Czemu gramy systemem który nie pasuje naszym zawodnikom? :) to są pytania na dziś. Do okienka zostało pól roku. Ja nie wiem czemu my się skupiamy a transferach a nie na grze

» 27 grudnia 2024, 12:58

#444

axel52: Doczytalem do momentu ze Garnacho i Mainoo nie zawodzą bo młodzi.
Litości

» 27 grudnia 2024, 13:14

#443

Luck: Axel ale to fakt. Powiesz nam coś więcej? Cechą bycia młodym jest niestabilność. A mainno jest bardzo młody

» 27 grudnia 2024, 13:16

#442

sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2024 13:32

@Alex może jestem nie uważny przy pisaniu mojego tekstu ale jego meritum w tym aspekcie było takie, że obwinianie ich za to, że nie dzwigają gry jest śmieszne bo są baaardzo młodzi i raczej nie na nich powinna spadać odpowiedzialność za wyniki :) a nie to, że nie zawodzą

@tygrys Owszem ale ma dopiero 20 lat? oczekiwałeś od 20letniego Rooneya albo Ronaldo, że będą brali odpowiedzialność, za grę całego zespołu czy raczej ta odpowiedzialność spoczywała na innych a oni po prostu mieli dawać z siebie wszystko i próbować dać coś ekstra??

@Leh totalnie się nie zgadzam z tym co piszesz, że to ustawienie nam nie leży, stwarzamy sobie jakościowo lepsze i więcej sytuacji (xG), nie dajemy się dominować jakoś masakrycznie lepszym druzynom jak to miało miejsce za czasów poprzedników :) leży skuteczność, leżą zawodnicy indywidualnie w defensywie (Lisandro to jest zgroza).... Wczorajszy mecz cóż był chyba najsłabszy, ale i tak o wyniku zadecydowały błędy Bruno i Onany (czyli zawodników tak doświadczonych, że powinni być ostoją a nie kulą u nogi).... gramy w 10 bo idiotycznie straconej bramce dostajemy drugą gdy rzucamy wszystko do ataku bo chcemy wyrównać... Plisss ludzie zacznijcie się zastanawiać gdy coś piszecie.

» 27 grudnia 2024, 13:29

#441

Litosci: Gramy systemem który nie pasuje naszym zawodnikom bo takiego trenera wzięliśmy. 3:4:3 to taktyka z której słynie Amorim i która mu dawała sukcesy. To tak jakbyś zatrudnił dekarza do robienia elektryki w chacie.

» 27 grudnia 2024, 13:33

#440

wider: @Litości to tak jak byś miał piłkarzy pod tiki takę, a kazałbyś im grać jak dawniej drwale ze stoke city
Dlatego Ashworth rekomendował innych trenerów bo teraz musimy mocno przebudować skład pod Amorima

» 27 grudnia 2024, 14:09

#439

Leh: Elanga, Scott, Wan Bissaka- każdy z tych piłkarzy był za słaby w United. Dziś każdy wyróżnia się w drużynach lepszych niż United. Napoli, West Ham, Forest - każda z tych drużyn jest lepsza od nas. I to, w jakiejs parametry mierze, dzięki piłkarzom, których pozbyliśmy się lekka ręką.

Naszym głównym problemem nie jest brak jakości. Brakuje jej, żeby bić się z Liverpoolem, ale nie ma jej aż tak mało, żebyśmy byli na 14 miejscu.

Ruben bardzo, ale to bardzo przypomina Erika. I nie obchodzi mnie co mówi na konferencjach. Obchodzi mnie to, co widzę na boisku. A widzę drużynę, która gra ultra defensywnie, 5 obrońcami, która nie potrafi stwarzać zagrożenia i która ma dziury bezlitośnie wykorzystywane przez rywali. Wszystkich rywali.

Nie ma młodzieży. Są faworyci trenera, którzy mają pewne miejsce w składzie, mimo grania piachu.

Mówienie, że teraz kolejny trener potrzebuje 8 transferów, żeby grać swoją piłkę, to absurd. Bo 90% tych piłkarzy wyglądałoby dobrze w innych ekipach. Patrząc na skład w ostatnich dwóch meczach - sorry, ale nie jest to skład tak słaby, żeby przegrać 5:0 z Bou i Wolves.

Patrząc na wyniki oraz styl gry, Ruben nie wniósł nic. 10 meczów, 6 porażek.

Zwyczajnie brakuje mu jaj. Gra zachowawczo, składem, który nie ma prawa stwarzać zagrożenia. Gra piłkarzami bez formy. Nie ma atmosfery, nie ma walki. Facet przejął klub tracący chyba 4 pkty do top4. Zamiast pościgu postanowił wdrażać swój system. Tylko że trener Wolves wdraża ten sam system. I ma 2 zwycięstwa w 2 meczach, w tym z nami...

Amorim musi się ogarnąć. Sorry, ale robi za mało. Ferguson opowiadał, że potrafił nie spać po nocach myśląc, jak motywować swoich piłkarzy. Tak to wygląda w takim klubie. Nic nie dzieje się samo. A u Rubena na razie dzieje się właśnie nic.

» 27 grudnia 2024, 12:34

#438

tygrys26: Wszystko fajnie gramy na 5 obrońców gdzie tylko yoro i de Ligt są na dobrym poziomie reszta to dno, dorzucić do tego tragicznego bramkarza i mamy to co mamy.
A dopełnia wszystko środek pola który jest tragiczny ktokolwiek by tam nie grał i napastnicy którzy tak baprawde nigdy nic wielkiego nie pokazali.
Cała kadra to jedna wielka zbieranina drewna z kilkoma wyjątkami, a najgorsze jest to ze większość tych drewien byla zbierana na przestrzeni lat i teraz takiego Magljaera oddamy za jakieś 10mln bi więcej nie wart, Shaw z 5mln albo za darmo nawet...

» 27 grudnia 2024, 12:37

#437

Luck: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2024 12:49

Faworyci, zawsze ci faworyci. Diallo dawał powody by grac. Mazraoui to samo. Obrona co chwilę inaczej zestawiona.
90 % piłkarzy wyglądało by lepiej w innych klubach. Czyli garnacho by nie biegal jak kurczak bez głowy tracąc już kolejny raz piłkę na kontrę dla rywali. Onana umiałby się rozpychać i walczyć na bramce.
P.s na boisku masz nawet 4 piłkarzy w wieku okoli 20 lat i nie wygląda to najlepiej. Może nie żyjmy już mitem założycielskim grania młodzieżą.

» 27 grudnia 2024, 12:46

#436

Leh: Tygrys. Ja się zgadzam, że tu są ogromne braki. Ale jak popatrzysz na defensywy innych zespołów- tych, które nas ogrywają- to naprawdę nie grają tam wymiatacze.

Poza tym - kto każe Rubenowi grać Dalotem czy Martinezem? To kompletnie jest system że Sportingu. Ruben nie ma jaj żeby wystawić na wahadle Amada czy Amassa.

I przypomnij sobie jak grał rok temu Mainoo I Garnacho. To są dobrzy piłkarze, tylko w te drużynie zaliczają zjazd, jak każdy.

To jest główne zadaje trenera. Zatrzymać ten zjazd. Tak, żeby każdy z tych grajków grał na 100%. Jakby każdy w tym składzie grał swój max, to bylibyśmy lekko w top4. A tu nie gra dobrze nikt. Każdy jeden piłkarz jest pod formą

» 27 grudnia 2024, 12:48

#435

Leh: Łuck- tak, faworyci. Dalot nie pasuje do systemu Amorima, bo nie jest ofensywnym wahadlowym. Za każdym razem wstrzymuje grę lub źle dośrodkowuje. Lisandro gra dramatycznie. Tak samo Bruno. Co to jest jak nie faworyzowanie? Dla mnie to jest proste pytanie po 10 meczach - co uległo poprawie? Czy piłkarze słabi stali się przeciętni? Przeciętni stali się dobrzy? Dobrzy stali się bardzo dobrzy? Nie, nie poprawił się nikt. Podobnie jak nie poprawiły sie wyniki. Gra przez chwilę była lepsza, ale już nie jest. Trener nie zrealizował ani jednego celu. Nie oczekuje cudów, ale nie umiem się zgodzić na pogorszenie gry i wyników, przy tak nisko zawieszonej poprzeczce na starcie

» 27 grudnia 2024, 12:53

#434

sinedd91: Nie zgadzam się z tym, że nie widać poprawy i gramy ultra defensywnie. W każdym meczu za Rubena prócz tego z Wolves mieliśmy wyższe xG od rywali stwarzalismy sobie statystycznie dużo lepsze i więcej sytuacji niż przeciwnik z tym, że u nas leży skuteczność natomiast jesteśmy mistrzami w popelnianiu kardynalnych błędów i z całym szacunkiem akurat tutaj ciężko jest się czepiać trenera, że któryś z naszych zawodników ma wylewy w każdym ale to każdym meczu

» 27 grudnia 2024, 12:53

#433

Luck: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2024 13:02

Pomyliłem się. Jest 5 piłkarzy leh w wieku 18-21. To dzieci. Niedoświadczone dzieci które powinny być prowadzone przez doświadczonych piłkarzy plus 27.
Wiec skoro mamy 5 piłkarzy w wieku nastoletnim, to mamy w składzie młodzież. A Ty byś chciał jeszcze więcej młodzieży. No nie.
Yoro, hojlund, diallo, mainoo, garnacho powinni się ogrywać. Macie coraz większe wymagania od coraz młodszych piłkarzy i oczekujcie coraz więcej w coraz młodszym wieku. Nie bez powodu jest u-21. To panowie piłkarze jak rashford i bruno powinni dawać przykład. Jedna zcech bycia młodym jest niestabilność, dlatego diallo raz będzie ciągnął grę A raz się kopal po czołem.tak samo mainno. Yoro to w ogóle ewenement na skalę Europejską że takie dziecko gra w 1 składzie.

Wiem że to się nie stanie, ale jeśli wasze fantazje by się spełniły, to zwolnienie amorima byloby największą kompromitacja w historii manchesteru

» 27 grudnia 2024, 13:00

#432

BadBoysRedArmy: Problem w tym Leh, że nasi kopacze to chyba do żadnego trenera nie pasują. Każdy trener zły, formacja zła, taktyka zła. Jedno sie rzuca w oczy. Rywalom sie chce, biegają, presuja, naciskaja, po stracie wracaja. Polecam odpalić wszystkim jak zachowują się nasi królewicze po stracie piłki. Mainoo czy Garnek bo o Rashu to nawet nie ma co wspominać więc polecam obejrzeć zachowanie naszych królewiczów.. Wychowankowie a mają wywalone.. Najemnicy tym bardziej nie będą sobie wypluwać płuc.. Do tego poza brakiem zaangażowania czy prostymi błędami technicznymi to ich inteligencja boiskowa jest chyba bardzo niska.. Tyle tartaku co u nas to naprawdę daleko szukać.. A z tym , że nasi odchodzą i gdzies lepiej graja to co nagle im sie chce w innym klubie więcej myśleć i więcej biegać? Bo nie sądzę, że czy to Erik czy Ruben byli i sa problem.. Jakąś winę mogą ponosić ale na boisku to piłkarze jednak grają a nie trener.. Ja przede wszystkim nie widzę u nich takiej boiskowej złości, agresji, chęci zdominowania fizycznie przeciwnika i zapier.. od pierwszej do ostatniej minuty.. Nie sa skoncentrowani i popelniaja takie babole ze przecież nasz Ruben za pół roku moze byc juz łysy.. Nasi wyglądają fatalnie.. Nie idzie na nich patrzeć już.. A jest i chyba będzie tylko gorzej.. Polecam poczytać ostatnie artykuły z The Athletic i z The Telegraph.

» 27 grudnia 2024, 13:01

#431

Leh: Sined - ale zobacz kto ma te sytuacje. Wczoraj Lisandro i Dalot. Ostatnio Mazraoui. To jest sztuczne xG. Sytuacje maja mieć najlepsi strzelcy a nie obrońcy.

I sorry ale już nie mogę słuchać że trener nie ma wpływu na skuteczność. On na nic nie ma wpływu, niech biedny kręci głowa.

» 27 grudnia 2024, 13:01

#430

awe: De Ligt na dobrym poziomie ? Dla mnie to nawet nie jest polowa tego co dawal Varane i moze to tez jest przczyczyna mocnej przecietnosci Martineza, ktory w mojej opini nigdy nie mial papierow na topowego gracza, ale w parze z takim spoterem moze duzo, niestaty takiego juz nie ma w klubie.

» 27 grudnia 2024, 13:11

#429

sinedd91: @Leh

Okej bardziej prosto bo widzę, że nie rozumiesz

Trener odpowiada za to jak rozgrywamy piłkę, jak bronimy jak atakujemy... Czy w jego taktyce stwarzamy sobie sytuację, jak wychodzimy spod pressingu jak ustawiamy się w obronie, kiedy pressuje kto pressuje, czy gramy krótko czy staramy się wejść w pole karne czy gramy długimi krótkimi podaniami jak zawodnicy powinni w teorii wychodzić na pozycje, ktoś zabezpiecza tyły kto wchodzi w pole karne, kiedy kryjemy indywidualnie kiedy strefą, kiedy następuje asekuracja, czy gramy skrzydłami czy strzelamy z dystansu czy unikamy bla bla ....

Natomiast opowiedz mi co ma zrobić trener (i tutaj musimy też zwróć uwagę na to, że jest środek sezonu i trener pracuje 6 tygodni-7 tygodni): gdy taktycznie to wygląda okej stwarzamy sobie sytuacje itp ale zawodnicy nie potrafią dobrze strzelić w sytuacji stuprocentowej, gdy zawodnik nie umie prawidłowo obliczyć toru lotu piłki albo gdy dwóch bramkarzy w odstępie tygodnia daje sobie załadować piłkę bezpośrednio z rzutu rożnego bo podejmują fatalne decyzje (pomijam możliwość faulu z Tottenhamem)... Jedyne co mi przychodzi do głowy to wymienić tych zawodników tylko na kogo bo na ławce nie mamy nikogo lepszego bo Ci zawodnicy na ławce robią te same albo i gorsze błędy a transferów w środku sezonu robić nie można

» 27 grudnia 2024, 13:19

#428

Leh: Sined - ci najlepsi potrafią. Ruben też potrafi. Zobacz kogo on zrobił z Gyokeresa. Zobacz co robi z Ugarte. Ci goście u niego wydają się dwa razy lepsi niż są. Oprócz systemu tchnął w nich wiarę, dał im wsparcie, zbudował, pozwolił dźwigać presję. To samo zrobił Slot z Diazem, a Flick z Raphina.

Trener musi zbudować pewność siebie, luz, chłodna głowę pod bramka. Z napastnikami i w ogóle piłkarzami ofensywnymi często to jest najbardziej praca nad mentalem. Tak jak z bramkarzem.

Ruben to jest fachowiec. Ja po prostu wymagam żeby ten fachowiec przestał kręcić głowa tylko wzniósł się na wyższy poziom niż w Sportingu i zrobił tu drużynę. Serio, tego wymagam od trenera United. A zwłaszcza takiego, bo ten facet jest fantastycznym trenerem. Tylko przytłoczonym chyba.

» 27 grudnia 2024, 13:32

#427

Litosci: @Leh, to pokazuje tylko jaką mamy patologię w klubie. Sam Ruben na jednej z konferencji powiedział, że w sportingu nie udzielił tylu wywiadów co w United przez pierwszy tydzień pracy. Przecież to jest chore

» 27 grudnia 2024, 13:42

#426

RedDan: Co to będzie, co to będzie...

» 27 grudnia 2024, 12:28

#425

Litosci: Jedyna rzecz, którą mam do zarzucenia Amorimowi to Dalot na lewej kosztem Amassa. Skoro mamy cierpieć, to niech tam gra osoba o którą warto walczyć. Jeżeli nie wyjdzie, to trudno, kolejny do odpalenia i kasa do klubowej kasy. Tak naprawde kiedy jak nie teraz. Sercem taktyki Rubena są wahadła, a nasi boczni obrońcy zawsze byli przeciętni w ofensywie. Albo niech chociaż gra tam ktoś z lewą nogą, bo to jest niepoważne żeby każdy zawodnik schodził do środka

» 27 grudnia 2024, 11:52

#424

Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2024 12:04

Ah no i zapomniałem dodać, że brakuje w naszym składzie ludzi, którzy robią przewagę dryblingiem. Nie mówię tu o bezsensownym kiwaniem w miejscu na skrzydle jak Rash czy Antony, ale czymś co robi taki EZE, czy Cunha czyli wygrywanie pojedynków w środku pola. Ostatnim takim
Zawodnikiem u nas był Fred. Wiadomo ilość piłek, które wystawiał przeciwnikom była zatrważająca, ale on bardzo dobrze potrafił zdobywać metry w środku pola. Mainoo ma świetne warunki fizyczne i umiejętności czysto techniczne żeby to robić tym bardziej, że z piłką porusza się szybciej niż bez, a gra tak zachowawczo, że powinni zesłać go do U21 aż mu jaja nie wyrosną.

» 27 grudnia 2024, 12:02

#423

LisandroUnited: Na zimę lato imo pozycje wymagające najpilniejszego wzmocnienia to lewe wahadło, środek pomocy, napastnik i ktoś na pozycję 10 w tej dwójce za napastnikiem. Jakieś propozycje? Ja chciałbym
- Robinson/Kerkez
- Ederson/Baleba
- Gyokeres/Isak (mało realny)
- Cunha

W dalszej kolejności szukałbym bramkarza i tu przyglądałbym się Hermansenowi z Leicester. Mimo dużej ilości puszczonych goli, to jest wyróżniająca postacią się Lisów. Na dodatek bardzo fajnie gra nogami i nie puszcza goli bezpośrednio z różnych :)

» 27 grudnia 2024, 11:32

#422

Pyra: Czyli jak co okienko, 5 transferów i maszyna ruszy.

» 27 grudnia 2024, 11:37

#421

axel52: Tak ruszy pod warunkiem że kupi się piłkarzy, a nie znajomych grajków.

» 27 grudnia 2024, 11:40

#420

Pyra: Messi, CR i kogo jeszcze? Bo rozumiem, że za 50M to teraz tylko koty w worku można kupić.

» 27 grudnia 2024, 11:41

#419

LisandroUnited: Ale ja wcale nie uważam, że od razu maszyna ruszy. Wiadomo, że na to potrzeba czasu. To co napisałem to bardziej forma zabawy, a uważam, że Ci piłkarze pasują pod to co, chce grać Amorim.

» 27 grudnia 2024, 11:41

#418

axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2024 11:45

Pyra
To że wziąłeś sobie na cel Amorima nie zwalnia cię od przyjęcia do wiadomości kim on gra.
Tyle i aż tyle.
To nie Amorim jest złem w tym klubie.
Złem są zblazowani piłkarze i tzw "góra"

» 27 grudnia 2024, 11:44

#417

Litosci: Ktoś atletyczny, z żelaznymi płucami i dobrym dośrodkowaniem na lewe wahadło

» 27 grudnia 2024, 12:04

#416

Pyra: A kim grał Moyes? No tymi samymi zawodnikami, którymi Alex zrobił mistrza z 90pkt, także możesz se zaklinać rzeczywistość jak chcesz.
I jeszcze muszę czytać tę brednie, że Wolves czy inny średniak z dołu tabeli ma lepszy skład xD

» 27 grudnia 2024, 12:09

#415

wazzowski: axel52 amorim gra tymi samymi pilkarzami co ten hag, a punktuje gorzej od najgorszego okresu ten haga

» 27 grudnia 2024, 13:03

#414

Puchaty: Trener nic tu nie da. Jeśli chcesz grać w MU musisz mieć psychikę ze stali, bo jesteś pod ciągłym ostrzałem medialnym. Pamiętacie przypadek Greenwooda? Kiedy zaczął bardzo dobrze grać non stop była na niego nagonka w mediach i chłopak tego nie wytrzymał.
Z pozostałymi jest dokładnie tak samo. To nie są chłopaki o mocnej konstrukcji psychicznej.
Kiedy w dokumencie "99" zapytano Fergusona jak dobierał piłkarzy do składu, odpowiedział, że szukał takich samych - to znaczy o bardzo mocnej psychice.
Fergie wiedział co robi. Tutaj dla graczy ze słabą psychiką zwyczajnie nie ma miejsca.

» 27 grudnia 2024, 11:31

#413

flt32705: Tym którzy juz zaczęli krytykować trenera doradzam nie odpisywać bo sam fakt ze go krytykują pokazuje ze nie ma z kim gadać gość wdepnal w takie bagno o jakiego istnieniu zapewne nie był świadom ale czyści jak może to co niby miał zrobić dalej grać rashem i męczyć bule garnkiem jeźdźcem bez głowy? To musi wyglądać jakwyglada oby sie aby spadek nie zdazyl po drodze a Amorim miał wsparcie zarządu i sue nie poddał i pomału sie to powinno oczyścić ale tu musi być cierpliwość i musi bolec z tym szrotem to niestety bolec musi i boli

» 27 grudnia 2024, 11:25

#412

axel52: Nie zapominaj gdzie jesteś.
A jesteś na DP i wsio jasne.

» 27 grudnia 2024, 11:29

#411

Pyra: Ja krytykowałem Moyesa, LVG, Mou, Ole, Rangnicka, ETH jak na to zasłużyli więc dlaczego mam dawać komuś taryfę ulgową?
Bardzo bym chciał go za coś pochwalić ale za co? Odstawić na ławkę Rasha może każdy, rotować tak samo, mówić, że czasu na treningi mało też, jakoś Wolves zdobyło 6 pkt w pierwszych dwóch spotkaniach z nowym trenerem a nik mi nie powie, że mają lepszy skład.

Także ja czekam na lepszą grę, może grać nawet 3-5-8.

» 27 grudnia 2024, 11:33

#410

axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2024 11:39

Pyra
Jak ty porównujesz ambitnych chłopaków z Wolves którzy pod nowym zapierd do zblazowanych laczków z MU to odpocznij może.
Piłkarze Wolves orają trawę ile wlezie, człapaki z MU nawet na OT mają wywalone.
O czym bredzisz?
Rasha każdy może posadzić? No tak tylko dlaczego tego księcia dopiero Amorim usadził?
Nie było wcześniej za co?

» 27 grudnia 2024, 11:36

#409

Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2024 11:40

Tak wszędzie są ambitni a u nas nie, bajeczki dla dzieci.

Zaliczyliśmy najgorszy start z nowym trenerem od 1972r także chwal go chwal, dobrą robotę robi.

» 27 grudnia 2024, 11:38

#408

axel52: No obraz w tv nie kłamie.
No ale jak sie na streamach ogląda to faktycznie może Rash z Mainoo szybciej biegają.

» 27 grudnia 2024, 11:41

#407

Luck: Jesteś pewny ze krytykujesz go dlatego że zasłużył, a nie dlatego że nienawiść i krytyka weszły ci tak głęboko że inaczej nie umiesz ? Skoro krytykujesz każdego po kolei. A teraz to w ogóle rekord ustalasz

» 27 grudnia 2024, 12:03

#406

Pyra: Atak, leży, obrona leży, rozegranie leży, tracimy co spotkanie bramki po stałych fragmentach.
Mam się cieszyć, że Manchester United tak gra? Życzę Rubenowi wszystkiego najlepszego ale to on podjął się prowadzenia klubu i może go to przerasta? Jednak łatwiej zbudować coś w lidze portugalskiej.

» 27 grudnia 2024, 12:20

#405

BadBoysRedArmy: Problem w tym, że nasi kopacze to chyba do żadnego trenera nie pasują. Każdy trener zły, formacja zła, taktyka zła. Jedno sie rzuca w oczy. Rywalom sie chce, biegają, presuja, naciskaja, po stracie wracaja. Polecam odpalić wszystkim jak zachowują się nasi królewicze po stracie piłki. Mainoo czy Garnek bo o Rashu to nawet nie ma co wspominać więc polecam obejrzeć zachowanie naszych królewiczów.. Wychowankowie a mają wywalone.. Najemnicy tym bardziej nie będą sobie wypluwać płuc.. Do tego poza brakiem zaangażowania czy prostymi błędami technicznymi to ich inteligencja boiskowa jest chyba bardzo niska.. Tyle tartaku co u nas to naprawdę daleko szukać..

» 27 grudnia 2024, 12:44

#404

Kundziu: ETH tu nie ma. Nie rozumiem czemu ma służyć to porównywanie. Tak samo nie rozumiem tekstów o pozbywaniu się szrotu. Ten szrot jakoś kiedyś potrafił grać w piłkę i w klubie i w reprezentacji. To są zawodowi piłkarze. Może im się nie chce, może taktyka nie pasuje, a może wiedzą że to ostatnie kilka miesięcy w klubie.
Do końca sezonu wiele się nie poprawi, z ligi nie spadniemy, ale transformacja zawsze dużo kosztuje. A dla wszystkich którzy uważają, że to tylko u nas jest źle to niech sobie przypomną co działo się w Liverpoolu czy Milanie.

» 27 grudnia 2024, 11:22

#403

rreddevilss: Nie bądźcie śmieszni niektórzy xd Ten Hag był tu ponad 2 lata do tego wydał na swoje zachcianki 600 baniek a Amorim jest tutaj od miesiąca i od tego świetnego Ten Haga ,który nasciagal tu szrotu odziedziczył skład ,gość nie miał nawet okresu przygotowawczego ,nie zrobił jeszcze żadnego transferu ,gra mecze co 3 dni ciągle gdzie nie ma czasu czegoś wdrożyć ,ale tak piszcie dalej ,że trzeba go zwolnić ,ale jak już odpali i dopasuje zespół pod siebie to potem jeden z drugim nie udawaj tutaj cwaniaka jak to wierzyłeś w Amorima

» 27 grudnia 2024, 10:50

#402

wazzowski: ten hag w najgorszym okresie tymi parodystami punktowal lepiej od amorima, w dosatku amorim nie reaguje i nic nie zmienia, a zachcianki ten haga to nie tylko jego zachcianki a zarzadu rowniez

Czytaj dalej
Podobne wiadomości
Najpopularniejsze wiadomości tygodnia